Godmorgon söndag
Ytterligare en frostig men solig dag i min del av landet. Knarrande skosulor och blossande kinder - det är kallt ute mina vänner. Klä er varmt. Önskar alla en riktigt skön söndag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmorgon Pagan och alla andra vänner 
Naw vad söt kisse, den vill man bara ha i famnen och krama om. 
Solen skiner härnere också, kallt men skönt ute. Har suttit därute en stund. Kanske dags att plocka in dynorna från hammocken. Den står under tak så de blir ju inte blöta, men ändå. 
Vi ska in och köpa en solcellsdriven rörelsevakt till. Vi köpte en för ett tag sedan och den fungerar så bra, att vi ska skaffa en till. Är rätt skönt att ha lite ljus när man kör till jobb vid halv fem på morgonen eller kommer hem vid elva på kvällen. Gårdsbelysningen räcker inte riktigt till där.
Ha en skön söndag och var rädda om varandra.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Mjuoo vilken goo bild på katten..
av vad jag kan se, och det är inte mycke för min kära hyresvärd har bestämt sig renovera våra fönster så dom är inplastade, så jag ser inte ut speciellt mycket..
Och utan att ha tittat på några nyheter får jag ändå känslan av att det är en vacker och kylig höstdag, så snart beger jag mig ut på en förmiddags promenad
kram kram
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Gäsp! och morrn morrn på er!
jag vilar och vilar och vilar….tiden går sakta
måste nog hitta på någonting idag.
Önskar er en skön söndag!
Godförmiddag på er alla goa människor!
Här i Malmö skiner solen. Det har varit frost inatt också och det kommer bli en kall och skön dag idag också.
Jag ska ta det mycket lugnt idag, bara vila och finnas till. Igår var jag och hälsade på sonens familj på lunch. När jag sedan kom hem hade jag tänkt läsa bok, men det blev istället 4 stycken prästinnor som jag gjorde förlagor till i datorn. Så idag blir det inget skapande alls - bara vila och vara.
Nillan - vi får vila tillsammans idag 
Ha en skööööön söndag!
Så bra att jag har en vilokompis nu då Gilla 
Tackar allra ödmjukast för tillåtelsen till massage
och en promenad Pagan!,
jag klättrar snart på väggarna och svingar i gardinerna!, himmel sååå jobbigt det är att vila…
Hej alla 
Söndag och dagen får tas i anspråk på det sätt som vi själva känner för 
Kramar om er alla och önskar att ni ser det lilla i det stora/ kram
# 6 - Nillan, man behöver inte vara sysslolös för att vila. Det finns ju massvis med aktiviteter man kan göra som man själv väljer, och som verkar avstressande och samtidigt stimulerande. Det gäller bara att hitta det som passar en.
Sitta rakt fram och glo kan ju göra vem som helst tokig. Det måste ju finnas något som du kan ägna dig åt.
Godkvällen
Idag har jag lyckats varava ner lite bättre, blir helstressig av cortisonet annars.
Jag har gått en lugn och fin promenad, läst i Caroline Myss: Din inre borg lyssnat på musik och faktiskt lyckats helbra med att gå ner i varv
.
Måste säga att dagen har varit härligt avsappnande!
Önskar er alla en fin kväll!
Jag har också varvat ner idag. Först sov jag några timmar och sedan satte jag igång med att putsa fönster och sätta upp rena gardiner i vardagsrummet. Som avslutning på det hela dammsugade jag.
Och det känns bra!
I morgon blir det penslar och pennor igen 

Har haft en …både jobbig och utvecklande helg.
Det utvecklande har varit änglakontakt, en lyckad meditation där jag fick träffa en indian och lejonhona plus att jag äntligen använt min pendel - med tydliga svar!
Hoppas ni haft en fin helg!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 11 - Det låter spännande med änglakontakt. Jag måste ta upp mina meditationer igen, det känner jag.
Förresten Elpida, så har du ett mail