Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1670 ggr
nillanb
0

Godmorgon fredag 15/10

Äntligen fredag!Skrattande

Ahhh så skönt! jag ska bara njuta och ta dagen som den kommer nu när sambon är hemkommen, han för sköta markservicen i helgen.

Önskar er en härlig dag!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Datorn tar tid så nu snabbar jag mig och säger bara att det är sol idag. Det är kallgrader och en härlig dag Glad

Ha en bra fredag/ kram

Ps Så skönt att du äntligen får den vila du behöver så väl Nillan Kyss

Elpida
0

God förmiddag!

Vad bra att du ska ta det lugnt Nillan, det gläder mig att höra! =) Du ska vara rädd om dig och är definitivt värd att bli ompysslad! =)

Fredag igen, kallt som fanken att stiga upp (-5) men nu är det ett strålande väder! Ikväll blir det nog att jag bakar något gott till kvällsfika, alla barnen har borta aktiviteter så maken och jag får nog någon timme eller två alldeles allena =)

Ha en härlig fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

Underbara fredag!

Lite lugnare idag och det tackar vi för.

Hur mår våra sjuklingar?

Fasligt kallt i Stockholm idag, dock ingen snö här Spanaren. Flört

Jobb under dagen och sedan en lugn hemmakväll.

Imorgon firar mina föräldrar 40 år tillsammans så då ska jag och min syster möta upp dem i stan och äta middag på en jättemysig tapasrestaurang efter att de varit och sett Blue Man Group på Göta Lejon. Glad

Önskar alla en toppendag och en trivsam helg.

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag!

Vi har haft vår första frostnatt i Skåne. Men nu är det sol och kommer bli en skön dag. Solen värmer ju skönt fortfarande.

Funderar på om det ska bli mera teckning idag eller om jag ska färdigställa en målning. Jag gjorde ett porträtt igår av en liten flicka och ska göra ett till.

Här är lilla Thea

Doris
0

God förmiddag

Bra Nillan att du tar det lugnt Glad Jag själv mår ganska bra.

Det var frost  i natt men nu är det 2 plus

Ha en bra fredag

kram/dolla

Allting är möjligt

NessaInglorion
0

Jättefin Gilla! *tummen upp*

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

# 6 - Tackar så mycket :-)

Elpida
0

#4 Thea var mig en riktig liten söting! =)

"Du har alltid två val"

Isa56
0

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Blev en slummer och en konstig dröm om ett tandläkarbesök hos en ny tandläkare, när jag väl kom dit så kunde hon inte göra något, för hon saknade ett röntgenfoto eller något. Förvånad Nu känner jag mig lite småruggig, men maken har börjat elda, när jag låg och vilade så här blir snart varmt.Glad

Underbar teckning på lilla Thea.Tungan ute Första frostnatten Gilla? Nu bor jag några mil mer norrut, så det kanske är därför, men jag har skrapat bilrutor halvfem på morgonen varje dag denna vecka utom igår. Obestämd

Hur mår alla sjuka och ledsna? Lite bättre hoppas jag. Skrattande

Det är rätt Nillan låt  sambon pyssla om dig och bara njut, det behöver du.

Önskar alla en skön fredagskväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Hejsan goingar

Äntligen FREDAG!!!! Denna veckan har varit en låååång prövning så i dag är jag helt slutkörd både psykiskt o fysiskt. Skitjobbig vecka rent ut sagt!!

Ska oxå vila lite om en stund, ska bara få ut fiskgratängen ur kylen, äta den med vitt vin till o sedan lägga mig o lyssna på guidad meditation av Kelly Howell.

Önskar alla en riktigt riktigt underbar fredag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#10 Då önskar jag dig en riktigt rofylld och skön kväll med massor av kärleksfulla energier!Kyss … och för säkerhets skull skickar jag lite till dig!Glad

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 9 - Ja i Malmö har det inte varit någon frost förrän inatt. Du vet, detta är ju södern Tungan ute

Isa56
0

"12 Haha, ja "Playa del Malmö" direkt. FlörtCool En annan bor ju i "Skobygderna" norrut i Skåne. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Ja precis Tungan ute

Pagan
0

Tack gulliElpidaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot