Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2194 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 14 oktober

God morgon!

Här hos mig är det en ny värld idag Flört

Det snöar och är vitt på marken. Inåt landet har dom visst fått 1 dm snö Förvånad Få se hur länge våran vita vara ligger kvar … för vintern eller …

Ha en ny och bra dag/ kram

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla andraKyss

SNÖ!!! redan…ojoj vad tiden går snabbt!, det var inte länge sedan vi satt under parasollet och svettades ju!Förvånad.

I dag har jag haltat runt morgonrundan med Svea, igår kväll ramlade jag nerför vår ytter trappa smällde i knäet som nu är blått och svullet, skrapade även upp knä och armbåge, attans otur! Undras om det är energierna 20101010 som spökar…Obestämd

Ha en fin torsdag allesammans!

Doris
0

God morgon

Snön har inte kommit hit ännu Spanaren men det dröjer nog inte länge! Här blåser det och det är bara 2 grader nu på morgonen. Jag har haft en period efter mina natt jobb och förskylning som har gjort att jag har svårt att sova på natten ska försöka att vända tillbaka !

Du måste ta det lugnt Nillan och sköt om dig !

Ha en bra dag

kramar

Allting är möjligt

[Spanaren]
0

Nillan … du måste gå ned i varv … du hinner med allt ändå och behöver inte ta dubbla steg i trappen Flört … krya på dig!

Dolla … hoppas att du också kryar på dig/kram

nillanb
0

Haha ja ni har rätt Dolla och Spanis, visst måste jag ner i varvTungan ute,

men just nu känner jag mig uppstressad pga av beh. med mycket hög dos cortison… tyvärr är det en välkänd bieffekt.

Krya på dig Dolla Kyss

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Nillan! Nu måste du på allvar lyssna på vad din egen kropp och din omvärld skriker ut till dig. Vad ska hända för att du ska lyssna??

Här i Malmö är det lite skumt mulet idag. Men det är milt i luften och det regnar inte. Jag ska jobba med skisser idag och även försöka färdigställa Gudinnan av Eld och Vatten.

Dolla, du får krya på dig!

Ha en bra dag Glad

[Spanaren]
0

#4 Påverkar cortisonet så att man blir i högvarv … usch då Skrikandes

Hjälper det inte ens att meditera?

Tur att du är en sådan positiv person trots allt som du får prövas med /kram

NessaInglorion
0

God eftermiddag!

Stress stress stress…

Känns inte alls bra. Rynkar på näsan

Hoppas på att det bara är idag det är såhär och att morgondagen får vara lugn och harmonisk.

Många kramar till er alla!

"Låt själen vara fri"

Doris
0

Tack för omtanken! Jag är redan på bättringvägen i min förskylningGlad

Allting är möjligt

Pagan
0

Hej alla goingar. Nillan när ska detta sluta?? Vi får nog ta o sätta oss på dig för att du ska kunna ta det lite lungt. Blir mer o mer orolig. Ska tända ett ljus i kväll vid 21 bara för dig och skicka mina varmaste mest kramiga tankar och hoppas att du kommer till ro och kan sova gott och bli av med det onda.

Kramar även till dig dolla och hoppas att du mår lite bättre nu.

Själv har jag fått hem min muskatellsalvia och går o sniffar på den flera gånger om dagen. Blir nog lite piggare, om inte anat så luktar den ju gott.

kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Åhhh så fina gulliga ni ni är

Vet ni idag har jag gjort ingenting!!!!

Bara göttat mig heeeela dagen mamma har busstränat lilltjejen på morgonen och kusinen mötte upp efter skoldagens slutSkrattande. jag har läst och lyssnat på skön musik och promenerat med Svea.

Gubben kom hem nu ikväll (han jobbar borta under veckorna) och vi har tillsammans lagar potatisgratäng och kycklingTungan ute jag fick ett glas rött vin serverat alldeles nyss!,åhh så skönt livet är!

Tack för att ni finns alla sköna själarKyss

Pagan
0

du ser Nillan vad vi tycker om dig.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Japp ni är för härligaSkrattandeKyss

Ni slipper komma och sätta er på mig jag har fattat galoppenCool