Godmorgon lördag 9/10
Godmorgon allesammans!,det är lördag visst är det skönt!
Strax ska dottern och pappa i väg på gemensam karate träning, och jag får en stunds lugn och ro, då ska jag passa på att göra ett lugnt yogapass.
ha en underbar lördag!
Godförmiddag!
Här lyser solen klart idag. Det blir en promenad. Sen får jag se vad jag vill göra idag, låter dagen komma som den vill.
Ha en skön dag! 

Hej svejs!
Yogapass på morgonkvisten - det lät härligt det !!!
Här har det varit sovmorgon för samtliga i familjen idag - skönt! Vovven och jag tog en runda i höstsolen och det är så skön luft ute! Nu ska jag packa väskan och dra till stan och köra Zumba, sedan fortsätter jag ner till Tingsryd för fotbollskval. Tror jag ska svänga in en snabbis på Börjes i Tingsryd, de säljer stooora räkmackor med kaffe för 29 spänn
. Äta måste man ju…
Ha nu en riktigt skön lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
Nu har jag enteligen kommit in på nätet det krånglar för mig
Jag vill önska er en bra fortsättning på lördagen
Kramar
Allting är möjligt
Hello folks :-)
Idag har varit en lugn dag. Jag har varit ute på en promenad i solen och sen blev det plats framför staffliet.
Ikväll blir det TV-tittande. Tänkte se filmen PS I love you.
Jo, jag måste berätta! Igårkväll/natt när jag stod framför spegeln så såg jag min aura hur tydligt som helst. Jag såg till och med svaga färger!
Kramar
Gilla fantastiskt!!! Du är inne i en utvecklingsperiod anar jag!, underbart
Jag är ledsen och orolig! lilltjejen skadade sig på täningen i morse, jag har suttit på avc halva dagen nu sitter sambon där med henne och väntar på att träffa ortopeden…
Vi vet inte ännu, hon är precis röntgad men det enda som jag hört från röntgen personelen är att det kan vara så att hon behöver röntga den icke skadade armen i morgon..för en jämnförelse.
Hon föll bakåt under fighting träning med full kraft och högra armen hamnade under hennes rygg i fallet, smärtar från axel till handled.
Den armen har varit gipsad för två år sedan…
God kväll allihop!
Ajajaj Nillan, hoppas verkligen att din tös är ok! *kramar om*
Härligt Gilla, visst är det underbart!
Har en ung tjej på mitt jobb som tjatar om att jag ska titta på hennes aura men jag känner att det inte är rätt tillfälle än och jag måste lyssna på den känslan. Tycker ni att jag gör rätt?
Har precis haft min bästa väninna här på middag och mys. Vi pratade lite om hennes bortgångne bror och om hennes upplevelser då hon hade en privat sittning med ett medium. Hon fick stark kontakt med sin bror och allt stämde väldigt väl och han kunde förmedla vad som hände honom i dödsögonblicket.
Så glad att hon gick till det mediumet.
Vi pratade också om att fixa en hemseans med några tjejer som vi vet är intresserade av det andliga.
Oj vad jag babblar! 
Nu tänkte jag sjunka ned i soffan och fortsätta slappa, det har varit en sån dag idag och ibland behöver man det. Särskilt efter den här veckan. Phu!
Önskar er en fortsatt skön kväll.
Kramar
"Låt själen vara fri"
10 Timmar tog det att konstatera en spricka i axeln på dottern och mjukdelsskador
. Mitella i minst 3 veckor och ingen belastning på höger arm.
#11 Jisses! 
"Låt själen vara fri"

Att det skulle behöva ta en halv dag för läkarna att konstatera det är ju helt otroligt. men ändå bra att det inte var något som var brutet. Stackars liten, behöva gå i mitella så länge. Blir ju inte lätt nu i kylan att få det att fungera på ett bra sätt. Fast nu kan du ju få pusta ut lite efter denna långa dag i ovisshet. Kramis
Låter som du haft en mysig kväll Nessa. Tjusig nya Avatar oxå ser jag. Du gör rätt som går efter ditt inre - det är aldrig fel!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Aj aj aj aj, stackars liten Nillan, då får ni pyssla om hjärtat ordentligt ikväll. Säger som Pagan, ska man behöva sitta en halv dag och vänta på det??
Nessan, gud vad roligt det lät med hemseans! Här omkring är det bara jag som är intresserad… vad jag vet iallafall
. Brukar ju inte precis babbla på om mitt mediala intresse… Snygging där, ny Avatar - skittjusig!
Här ska familjen titta på film men jag har ingen lust alls, är lite rastlös i kroppen… får se om ett glas vitt hjälper he he.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Aj aj aj Nillan, det där lät inte trevligt. Sådant brukar ju ta en stund att läka. Usch stackars liten!
Hehe tack för komplimangerna för min nya Avatar. 
Hoppas att alla har haft en bra helg!
"Låt själen vara fri"