Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1724 ggr
nillanb
0

Godmorgon torsdag 7/10

Godmorgon alla härliga Kyss

En ny dag en torsdag, positiva tankar och nya kärleksfulla leenden!

Låt oss gå och hälsa på allihop sa, Puh. Vi ska gå för att det är Torsdag och vi kan önska dem en Glad Torsdag!

Nalle Puh

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Nillan och alla andra som kikar in!

Roligt att se dig uppe och skrivandes Nillan! Så härlig han är Nalle Puh, det är precis så det ska vara. Man behöver ju inte vänta till helgen jämt. Jag och min väninna, som tyvärr har sålt huset (vi bodde grannar) och delat sig nu, vi brukade träffas med familjerna mitt i veckan och käka kvällsmat ihop. Lite nybakta scones, kokta ägg å sådär. Oj vad jag kan sakna det! =(

Skickar en regnbåge med färg för att lysa upp eran dag!.

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Nillan, Elpida och alla andra. Skrattande

Nalle Puh, ja han är så go. Har ju boken, Tao enligt Puh, och där är mycket tänkvärt i den boken.

Låter mycket mysigt med Med kvällsmat tillsammans.

Lite seg i kroppen och disigt småregnigt ute, men det blir nog bättre sen.

"Livet är som en jättelik målarduk; fyll den med så mycket färg du kan."

Danny Kaye (1913-1987)

Ha en skön torsdag, ta Puh med dig idag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Tack för alla klokord idag Kyss och ni är bara så underbara skatter Skrattande

Ha en bra dag/ kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag alla goa!

Idag är det väldigt mörkt här i Malmö, mulet och lite småregnigt i luften. Riktigt höstmörker.

Jag har ärende på stan idag, annars vet jag inte vad jag ska koncentrera mig på. Det blir säkert något som har med teckning och målning at göra :-)

Ha en bra dag! I morgon är det fredag Glad

NessaInglorion
0

God eftermiddag!

Ojojoj, packar för fullt på jobbet. Flytten går i morgon. Jobbade över igår för att rensa systemet så jag kom inte hem förrän kl 22. Härligt att vara 13 timmar på ett kontor! Obestämd

Det har småregnat lite här men det ska tydligen komma ett mer ihållande regn nu på eftermiddagen. Blääk!

Ev blir det en tur till IKEA efter jobbet, om jag orkar. Sjukt trött efter gårdagen. Skulle dock behöva ett nytt soffbord.

Önskar alla en fortsatt mysig torsdag.

Kramar

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Hej alla goa själar

Gött Nillan att du känner att livsandarna är på återtåg.

Tack för Er uppmuntran igår. Vi hade ett låååångt samtal igår kväll dottern och jag. Fick ge ett kännbart straff oxå. Så hon drar sig för att upprepa misstaget. I morse läste jag ett sms från henne - skickat igår innan hon kom hem. Blev mycket rörd. Så ångerköpt och ledsamt. Bra att hon står för det iallafall och inte försökte slingra sig eller ljuga.

Nåväl, ny dag nya tag. Idag har det varit full rulle. Hade av någon konstig framförhållning tagit fram dubbelt av middagsmat ur frysen, en förpackning i går kväll och en i morse - så jag har lagat dubbel middag i dag.Förvånad Så då slipper jag ju imorgon. Har stått vid spisen i timmar under eftermidagen.

Låter som ni andra oxå haft att göra. Isa har du "glömt" att du har ont i ryggen? toka!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Gokväll på er alla! Skrev ett långt inlägg och det bara blev knas - lyckades trycka på "x" och avslutade internet av bara farten…

(märks att jag inte hinner sitta på nätet här hemma…)

Skrev om kortet The Hanged Man som jag drog ikväll, om att det är nödvändigt att acceptera det som sker och att man kan behöva skaffa sig nya perspektiv på omvärlden för att få kunskap om den…

Kram på er och glöm inte att vända upp och ned på er själva i bland! :)

Elpida
0

#6 Det är lika jobbigt varje gång man behöver ta diskussionen, men vi vet ju att det betalar sig =)

Hade en "diskussion" med 15-åringen förra veckan då jag fick reda på att hon skolkat. Skällde röven av henne och mådde dåligt efteråt, men det kom ett väldigt ångerfullt sms där hon förstod och ångrade sig djupt… ;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

ja dessa barn, de vet hur sina mödrar ska tas. Fast det är ju skönt att de fattar att de gjort fel och visar ånger och ber om ursäkt. Det är då vi får vara stoiska och inte ge efter och slappa tillFlört (jag var allt bra nära att dra in hela straffkommenderingen för hon var så "söt")

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot