Några som är med där?
Jag ska gå med nu och behöver lite folk omkring mig annars blir jag väldigt ensam, förutom dem inne på Konstnärer.
Gunilla Rasmusson heter jag
Isa lundgren.Spelnörd hihi
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Camilla Johansson är med =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gunilla Bruksås spelnörd även jag
Doris Gunnarsson är med
Allting är möjligt
Ammis Infinity Isaacson är också med :)
Ingen spelnörd jag heller ;)

Jag är med! Carina Stefansson
#8 Det är en sajt där du kan få kontakt med gamla vänner sen låångt tillbaka, likaså nya! Folk som arbetar med personlig utveckling och nätverkande går att hitta och har enormt bra råd och kurser att erbjuda. Men framförallt tycker jag personligen att det är roligt att se händelser i vardagen för personer man aldrig skulle haft kontakt med annars! När man sen träffar dom så blir det extra roligt. Har precis fått kontakt med en tjej som jag inte har träffat på 20 år och haft mailkontakt med henne, det är verkligen så himla kul att få höra hur hennes liv har utvecklat sig genom åren. Jag kan rekommendera att gå med!
~ Medarbetare på Tarot ~

Fast nu kommer jag inte in på FB….tänkte lägga till Er! Får bli lite senare då.
~ Medarbetare på Tarot ~

#8 Alltså, jag är väl ingen FB-fantast men det är det bästa sättet för mig att hålla kontakt med halvsyrran. Vi träffades i somras för första gången på många år och har äntligen tagit upp kontakten - det är så roligt att kunna gå in och titta och läsa om henne och hennes familj. I övrigt - nja - jag spelar ju inga spel å sådär.. Jag är inne så där 1-2 ggr i veckan…
"Du har alltid två val"

hm, det dimper ju ned inbjudningar från när och fjärran i min mailbox - men jag känner att det blir mycket datatid ändå, så jag har avstått från facebook. Kan ju förstå att det är kul att få kontakt med människor från förr som man undrat över och att upprätthålla kontaken med vänner och familj. Jag får fortsätta fundera.
#9 låter som du hittat rätt i facebook djungeln, dina erfarenheter låter ju spännande.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag förstår mig inte på vad jag ska göra med olika inbjudningar till spel och annat som skickas till mig. Sitter som ett fån……….

#13 Antingen accepterar du och spelar på - eller väljer ignorera
"Du har alltid två val"
# 14 - Hittills har jag valt att igonera eftersom jag inte fattar vad det rör sig om. Jag har också fått några "gåvor" eller vad det är. Vet inte heller vad jag ska göra med dem.
#15 Skyldig, tror jag
Du har hamnat i min grannlista på farmville så en och annan bräda eller spik har du nog fått (kanske någon ko eller häst också) innan jag upptäckte det. 
Har där varit 20-25 personer inne och hjälpt till på min farm så klickar man på allihopa och skickar tackgåva.
Det är, som de andra skriver, bara att klicka ignorera. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 16 - Aha då förstår jag, farmville - så var det.
Jag tycker inte om farmville prövade några gånger men slutade så någon spelnörd är jag inte.
Allting är möjligt

Jag har över 100 förfrågningar på Farmville och caféer o dyl men man kan blockera applikationen. När du får upp att någon har gjort något inne på farmvill till exempel så kommer det upp ett kryss ute i högra hörnet, klicka på det. Då får du 2 alternativ antingen blocka personen eller applikationen, klickar du då på appliaktionen så slipper du se alla farmvillehändelser på fb.
~ Medarbetare på Tarot ~
Morgaine nu har jag skickat en vänförfrågan till dig på facebook, är lite försiktig än med att lämna ut namn här eftersom jag inte känner er så väl…
Men det hoppas jag kunna ändras på 
Jag är också med men jag säger som # 21 jag vill inte lämna ut mitt namn här men ni ser att jag har med Morgaine med flera.
Men om jag sätter ut Odi (vår hund) så känner ni nog igen mig och om ni skickar vänförfrågan ange gärna era nicknamn *ler*
Har tackat nej till FB länge men till slut så gick jag också med 
Gillar inte heller spel i datorn … tyvärr
/kram
Ps Annars kan ni fråga om mitt riktiga namn här inne och i ett pm.
Linda Elisabeth Mari-Anne Lindström finns där! 
"Låt själen vara fri"
Jag måste berätta att jag återfunnit två personer som funnits i min barndom. Dels min kusin och dels en kille som fanns på gården där jag växte upp. Båda lämnade Sverige ganska tidigt, men tack vare fb så har jag fått kontakt med dem.

Jag är också med! :)
Nellie Zygmundt heter jag där.
Jag är med men jag tycker inte FB är så underhållande och jag har svårt att hitta på vad jag ska skriva om 
Jag är med på FB och har skickat en vänförfrågan till dig om inte det gör nått! :-)
# 27 - Jag accepterade naturligtvis 
Sen kraschade hela fb, hi hi 
Men så gjorde det en gång i gårkväll också. Man får tydligen bara logga in igen.
#28 Ja FB har varit lustigt senaste tiden. Igår funkade inte chatten som den skulle. Såg så annorlunda ut.