Onsdag 6 okt
Hej där ute!
Det var visst lite problem här idag. Vi får hoppas på att problemen snart blir lösta.
Ha det så gott i stugorna 
Godkväll Gilla och alla andra
Känner mig lite depp idag…men i morgon tar jag nya tag igen!
Ha en fin kväll alla
God kväll
Jag har nog något i kroppen som är på väg att bryta ut ! Har 2 nätter så jag får hoppas att jag får vara frisk då när jag ska jobba! annars är allt bra !
Ha en bra fortsättning på kvällen
kram
Allting är möjligt

Varma kramar till er idag. Inte nog med att det blåser nordan - ni har det jobbigt och mår dåligt oxå.
Kram kram kram.
Här är det lite surt sa räven idag. Min yngsta har blivit påkommen med cigaretter på skolan. Hon går i sjuan Har ju 2 killar sedan tidigare som gått igenom alla faser så jag fick en trippel deja vu. 
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 3 - Ahhhh påkommen med ciggisar! Inge bra alls.
Godkväll, på denna onsdags sista skälvande minuter.
Oj oj här var det visst tråkigheter på rad.
Gilla, ja jag kom inte riktig in i förmiddags innan jag körde på jobb. En uppiggande kram till dig.
Nillan var snäll mot dig själv, och imorgon är en ny dag. Tröstekramar till dig.
Dolla krya på dig, hoppas du mår bättre imorgon. Uppiggande kramar till dig.
Pagan Ja, det där har jag också gått igenom, tyvärr. Skickar lite styrkekramar till modershjärtat i dig.( Ja resten av dig också förståss.)
Jag då? Hehe, jo har haft en bra dag trots att jag vred till mig lite avigt, när jag lyfte en låda, men det hämtade sig. Sen hade jag en del sittande jobb. Så en bra dag, med mycket skratt och skämt har det varit för mig.Morgonen började segt men sen kroppen vaknat, så har det bara blivit bättre. 
Sov gott
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻