Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1448 ggr
nillanb
0

Godmorgon tisdag 5/10

Godmorgon på er allesammansKyss

Har tagit en kylig morgon promenad med Svea och planerar en stund på spikmattan…

Önskar er en härlig dag!

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Nillan och alla andra Skrattande

Nillan vill du ligga en stund för mig med, på spikmattan (har ju ingen)Oskyldig

Soligt men blåsigt här.Flört Ryggen ok fortfarande så skönt. Erfarenheten att ha ryggskott kunde jag varit utan.Flört Nå, men nu vet jag hur fruktansvärt j*kligt det kan vara.Guld i mun Mina svaga sidor är ju fötter och axlar om jag slarvar med lyft, annars går det bra. Brodershjärtat kallade ju mig inte för inte för "minitanks" när jag var i tonårenObestämdFlört

flygplanen gör roliga mönster ibland.Glad Liknar ett kors.

Önskar alla en skön tisdag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Men Isa, vilket häftigt mönster. Ett kors på himlen. Jag ska slå upp i min teckenbok.

Det verkar vara en fin höstdag idag också. Vad jag har att göra är att måla på en gudinna och börja grunda på en annan målning. Och så måste det ju finnas plats för en promenad! Kanske man skulle ta med sig kameran….Obestämd

Ha en bra dag!

Isa56
0

Javisst Gilla, är det ett häftigt mönster. Och det lustiga är att de gråa små luftiga molnen precis under, låg helt stilla tots att det blåste rätt bra. Jag tog kortet i söndags.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Så här står det i Denise Linns bok:

"Korset var en mystisk symbol även före Jesu tid. För mycket länge sedan symboliserade det en helig balans mellan motsatser, det himmelska och det jordiska. Det liknades vid en stege med vars hjälp man kunde nå Gud.

I kristendomen likställs det med oändlig kärlek. Det kan också symbolisera offer och lednade. Uttrycket "ha ett kors att bära" handlar om offer. Offrar du dig själv för någon eller något? Att ge generöst av dig själv och dina ägodelar ökar din egen energi, men att offra dig sänker din energi och är i längden inte till nytta för någon. Ger du generöst eller offrar du dig?

Korset används också frö att avvärja det onda. Känner du behov av att skydda dig? Kalla på änglarna och på den gudomliga kraften i dig, så kommer du att vara trygg och beskyddad."

Doris
0

God förmiddag !

idag är det blåsigt och 9 grader varmt ute ! Annars är allt bra Glad

Jag ska gå en promenad idag . Vilket häftigt kort Isa och en bra beskrivning på korsets betydelse Gilla!

Ha en bra fortsättning på dagen

Kramar

Allting är möjligt

Elpida
0

God middag!

Utbildning här på jobbet så det blir en snabb titt under lunchen =)

Soligt men blåsigt ute, bäddar för en prompa när jag kommer hem. Måste ut i skogen och hämta lite lugna energier känner jag -påfyllning tack!! =)

Häftigt kort Isa, jo korstecknet används ju ganska flitigt i andra länder. Skönt att du är pigg i ryggen!

Hoppas du fick en skön stund på spikis Nillan!

Gilla - gudinna denna gången..spännande att se vem det är som dyker upp på duken!! =)

Ha det så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej alla!

Haft bilen idag men hittade ingen jacka men presenter till Odi. Han fyller 11 år idag/ Ha det Flört

Ps Så häftig bild Isa och dessutom rosa streck

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Jag har varit på en skön promenad i Pildammsparken. Jag tog med kameran i förhoppning att kunna ta en del fina höstbilder, men det är inga höstfärger än. Så jag får väl vänta några veckor eller tills det blivit kallt några nätter i rad.

Men här kommer en bild i alla fall

[Spanaren]
0

#8 Här börjar de kala träden vinna mer och mer terräng Flört

Vacker bild/ kram

Pagan
0

Godafton alla goa

Här har vi höstfärger i mängder. För att int tala om löv överallt.Börjar bli dags att ta in fiskarna ur dammen. Här har oxå blåst kraftigt under dagen, och nu friskar det i ännu mer, känns som storm i luften. Ena kissen flög en bra bit när hon skulle gena over staketet, landningsplatsen blev lite annorlunda än vad hon tänkt sigSkrattande såg mycket lustigt ut.

Isa, skriv upp spikmatta på inköpslistan. Kan nästan lova dig att med den blir ryggen som ny snabbare än kvickt. Det tar sin tid att läka ett ryggskott.

Kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot