Godmorgon torsdag 30/9
Godmorgon allesammans
Här har vi en kylig dimmig morgon, promenaden var uppriskande och skön.
Nalle Puh
Om du alltid säger *vi får se* händer aldrig någonsin någonting.
AA Milne
Hej och hemskt mycket hej 
En ny uppfriskande dag med många av händelser som jag och bara jag själv, kan sätta en guldkant på *ler*
/kram

God morgon!
Tänk på det, en GOD morgon! Efter negativa tankar på morgonen slängde jag av mig offerkoftan och nu känns livet sååå mycket lättare! =)
#0Oj Nillan, hur många gånger har man inte sagt det till sina barn *vi får se* … Tål att tänka på =)
#1 Skickar lite guldströssel till din dag Spanaren! =)
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#2 Tack för ditt guldströssel … fint ord … det vill jag spara om jag får för dig 
Godförmiddag!
Idag är det hög fin luft och fint höstväder. Man temperaturen var nere nära noll inatt, hörde jag på radion. Inte här i Malmö utan inåt och uppåt i Skåne.
Idag är det tvättdag och det får ungefär bli det jag gör idag. Känner mig så otroligt trött, som att jag skulle vilja sova en hel vecka!
Jag började att putsa ett av vardagsrumsfönsterna igår och ska fortsätta med detta i eftermiddag när solen försvunnit därifrån. Härligt med rena fönster! I alla fall ett fönster till idag, sen får jag se hur mycket jag orkar. Som sagt, skulle behöva en semestervecka.
Ha det bra ute i stugorna!

#3 Ordet är fritt =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag
Idag har jag planerat träff av en vän som jag inte har träffat på ett tag Vi hade tappat kontakten ett tag. Vi ska äta middag sedan på kvällen ska vi gå på meditation tillsammans
Har beställt änglakort som jag ska hämta idag ! Likadana som Isas tror jag. Ute är det grått det var dimma när jag vakna i morse.
Ha en fin dag
Kram
Allting är möjligt
God middag!
Lunchen avklarad, god thaimat. 
Totalt igentäppt i näsan och nyser som en besatt… Inte ok. 
Hur har ni det finingar? Gör ni något bra av dagen?
Jag är på jobbet men laddar för en helg på landet, ska bli sååå härligt!
Kramar
"Låt själen vara fri"
God eftermiddag Nillan, Spanaren och alla kära vänner. 
"Vi får se" och "Ska bara" Hm uttryck man kanske slänger ur sig ganska ofta. 
Första morgon med fönsterskrap på bilrutan. Tog in de fröer från Pensèerna på trappan som grott och satte i blomsterrummet, får se om de blir mer än bara gröna blad.
Var lite eller rättare sagt ganska sur på jobbet i förmiddags, sen blev det bättre. Nåja, jag pratade lite med facket om olika möjligheter, Så nu vet jag hur jag ska hantera det.
Sen får vi se (haha kunde inte låta bli
)
Efter en timmes tupplur och övning som jag fått av sjukgymnasten så känner jag rätt pigg. Och det goda humöret dyker upp också.
Ha en skön kväll imorgon är det FREDAG yipppi
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Gokvällen på er
Hoppas Ni haft en fin dag. Veckans dagar har rusat i 100 knyck, att det är torsdagkväll redan känns ju
Fick oxå skrapa i morse, dimmigt och lite halkigt på vägarna. Lite ovant nu i början. Hela trädgården är full med fallande löv. Det blir en röjningshelg igen.
Nu ska jag kolla om jag vann en av valstugorna - timmer friggebod - köpte en lott i somras.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ska hålla tummen för dig Pagan

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻