Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2262 ggr
Elpida
0

God morgon 26/9

Vakna o pigga idag? Själv kom jag upp lite tidigare än igår, då fick jag faktiskt sovmorgon från både familjen och kroppenGlad.

Igår var det fantastiskt väder, fick klä av mig i bara linnet för det var så varmt. På kvällen kom regnet och idag duggar det så det är tur man har de varma soliga dagarna sparade i hjärtat! På kvällen låg vi en stor hög i sofforna och tittade på Prince of Persia, den var helt okej. En gammal hederlig äventyrsfilm.

Fotboll står på schemat idag, makens lag gör upp om seriesegern så det ska bli spännande. 

Önskar er en spännande dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godmorgon Elpida och alla andraGlad

Men så varmt och skönt vädret var hos dig igår!

Här är det kallt och blåsigt och grått. Var en sväng på lisstilsmässan igår, vi hann inte med så mycket jag och syrran vi kom ganske sent, men vi var med på en trumseans och jag köpte ett ametistkluster för värmeljus och lite kinesiska torkade frukter.

I dag har jag en del förberedelser inför kommande vecka att göra, och så ska vi försöka mysa lite tillsammans hela familjen för sambon reser som vanligt i väg på jobb tidigt i morgon.

Önskar er en härlig söndagKyss

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Elpida och Nillan och alla andra goa själar

Hoppas på seger då Elpida.

Själv har jag en del utomhus aktiviteter på schemat i dag. Lite röjning och ved hämtning så jag hoppas att det blir uppehåll i regnandet.

Läser nu Sinnets magi av Betty Shine - igen. Har börjat morgonen med spegelmeditation. Känner hur jag blivit av med både kilon och krämporFlört

Ha en underbar söndag alla - det ska jag ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Ha ha, vilket härlig bild Pagan Skrattande

Godförmiddag på er!

Ja igårkväll, eller inatt så var det skottlossningar på gården igen. Det var flera stycken skott som small av, men tydligen så vart ingen skadad. När jag tittade ut så stod där ett gäng i dörren till en trappa, men jag tror inte att det var dem, för de verkade mer leta och kolla runt. Det var också flera människor som kom ut. När jag tittade ut en stund senare så var det tre polismän på gården och inte en annan människa.

Inge trevligt alls!

Isa56
0

Godmiddag go vänner Skrattande

Mätt och belåten efter en snabbmiddag med mos och stekt falukorv, blir lite  blåbär med grädde till efterrätt. (Makens äppelkaka måste jag låta bli, vågen njuter hämdlystet då.)Guld i mun

#3 Ush då Gilla, är de i farten igen där? Det låter väldigt obehagligt. Hoppas de får tag på dem.

#2 Pagan, vilken tjusig frisse du provat, är det Pagans Pigga morgonrufs? Flört ooops tog på "tittorna" vilken söt katt Hrm.OskyldigTungan ute

#1 Önskar dig också en härlig söndag med mys och trivsel. Då spelar vädret ingen roll.Tungan ute

#0 Elpida, ska hålla tummen för din makes lag. Hoppas du får en fin och spännande dag.

Ha alla en skön söndag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

Men vad är det jag läser Gilla!!!?? Vilket område du bor i!! Fy fanken säger jag, du är välkommen hem till mig på landet hi hi =).

Pagan min minsta, 8 år, höll på att garva ihjäl sig åt kissebilden ha ha ha.

Makens lag kom 2:a så nu är det kvalmatcher i 3 veckor till, då blir det underställ och mössa/vantar - brr.!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

# 5 - Jag bor i ett område som till ca 90% består av invandrare från arabländerna, ca 8% från andra länder och ca 2 % svenskar.

Pagan
0

#5 ja den är för härlig.Tungan ute

Ja, jag vet ju sedan tidigare Gilla hur du har det hemma hos dig. Så otrevligt att ha det så tätt in på sig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Jo det är så. Men jag vill inte flytta just av den anledningen. Då är det något fel.