Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1547 ggr
nillanb
0

Godmorgon Måndag 27/9

Godmorgon allesammansGlad

Då var det måndag och en ny vecka att utforska har börjat.

Jag börjar min morgon med att trilla nedför trappan när jag skulle vinka av min sambo som åkte i väg på ännu en veckas arbete på annan ort. Hamnade på mitt högra knä..

Undras vad universum vill säga med detta, kanske ska jag ta det lugnare denna veckan, använda tiden att ta de beslut som rör dotterns eventuella skolbyte.

Jag önskar er alla en fin start på veckan Kyss

[Spanaren]
0

Dubbla morgontrådar idag Flört

Krya på dig Nillan/ kram

ina3
0

God morgon alla!

Usch Nillan, hoppas att det gick bra med knät trots allt. Krya på dig!

~ Medarbetare på Tarot ~

Elpida
0

Morrn morrn!

Aj aj Nillan, blåser på ditt knä!! Kanske det betyder att du inte ska rusa fram utan ta det lite lugnt! =)

Idag blir det jobb, jobb, jobb. Sedan avslutar jag med min Zumbagrupp innan jag tar kväll, tror inte jag ska göra något speciellt alls faktiskt! =)

Härligt med en ny vecka framför oss!!

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Nillan, detta är ett tydligt tecken på att du ska ta det lugnare med allting. Stannar upp i livet och i dig själv.

Jag är trött idag och har sovit som en stock. Vädret är mulet och verkar höstigt.

Idag börjar vår utställning på konstnärer så jag har lite att förbereda, lite nervöst Tungan ute

Önskar alla en bra dag!

NessaInglorion
0

God middag allihop!

Hoppas att ni har haft en bra helg.

Jag var på begravning i fredags, jobbigt men väldigt vackert.

I lördags var vi ute och åt på ett nyöppnat tapasställe på Söder. Smarrigt värre! Och BILLIGT! Notan för 6 personer landade på 1600:- Förvånad Hade besök från England här också, väldigt trevligt. Full upp hela helgen med andra ord.

Idag är det jobb som gäller sedan ska jag försöka ta itu med mitt stackars hem som har blivit lidande pga min bristande ork…

Ha en fortsatt fin måndag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

God kväll kära vänner. Skrattande

Jo som sagt jag har jobbat idag och det gick hyfsat. sitter nu med en mug kaffe och försöker komma ikapp i alla trådar. Flört

Nillan dags att stanna upp och ge kroppen lite vila.Kyss

Spanaren, Ina3, Elpida, Gilla och Nessan stor kram till er.Big Hug

Men Gilla jag hittar inte korten månen och solen bland trådarna om stora arkanan, är det jag som ser dåligt eller är jag bara "hialös"?Flört

Önskar alla en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 6  - Men vart har de tagit vägen då??? *kliar mig i huvudet*

Ja, det är väl bara att scanna in dem igen och skicka. Jag kanske skickade dem på fel sajt. Man kan aldrig vara säker när det är jag som är i farten Foten i munnenOskyldigCool

Pagan
0

Nämen jösses Nillan. Håller med resten om att du ska ta det lungt. Verkar som din kropp försökt få dig att inse det ett tag, men du ju lyssnar inte. Därför blev det så här påtagligt. Ja se fruntimmerTungan ute 

Här är det officiellt nu - DET ÄR HÖST!! 2 grader i morse, iskalla vindar, genom ben o märg. Imorgon tar jag fram varmare kläder.

Låter fint att du blivit lite bättre Isa, har du fått lite ändrade arbetsuppgifter?

Ser att ni varit flitiga idag så jag har en del att ta igen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#8 Nja, både ock. Men jag har en chef som känner mig och vet att jag bokstavligt talat "skriker" högt när det inte passar.Oskyldig Vi har varit i luven på varandra tidigare så han litar på att jag säger till. Flört

#7 Haha Ja det kan ju bli kul kommentarer om du lagt dem i fel sajt. Eller stack de med min macka som fortfarande är försvunnen, Hm. Jag vill nog helst inte hitta den räk-och-äggmackan.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Aha! Vi har en mack- och tarotkortsätare i farten! Förvånad

Ungefär som alla strumpor som försvinner i tvättmaskinerna!