Tarotsajtens värme :-)
Jag upplever det som att det finns så mycket av hjärtinnerlig och sann värme på denna sajt.
Alla mottas med en värme och jag tror mig nästan veta att varje tråd besvaras eller hänvisas vidare.
Ingen är förmer än någon andra … utan vi är alla lika i grund och botten.
Att vara sedd och hörd det är också en gåva som gör så att man växer som person.
Våra hjärtan är sprängfyllda av empati och värme och jag vet själv hur underbart det är att få tillbaka av allt detta i ett gensvar 
Tack för att jag får vara med och bidra på mitt sätt och tack även för allt som ni har bidragit till mig på olika sätt och vis.
/kram
Ps Det finns en sajt till som får denna tråd *ler*
Tack Spanaren.
Det värmer det du skriver. Du är ju själv en sådan varm och empatisk person, som man blir så glad att av att se härinne.
Vi försöker ju alla hjälpas åt att göra den här sajten till en trivsam plats. Oavsett om man är medlem eller moderator.
Varma kramar Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#1 och #2 Tack det samma ni goda ljuskamrater 
Tack Spanaren! Jag blir rörd av dina ord och jag känner att det är en väldig positiv anda här. Du ger mycket av dig själv och det gör alla här
Många kramar
Allting är möjligt
#4 Älskade vännen … du pratar också så sant och alla tillsammans i samma anda … gör tarotsajten till vad den är … underbar 
/kram
Tack Spanaren!
Jag känner också att här finns ett väldigt stort hjärta och det är så skönt.
Och sajten, den är ju vi alla 
Kramelikram!
#6 Tack goa och rara Sajtvärd
och du har sant i det du säger!
#7 Du säger också många sanna klokord i ditt inlägg 
Jaaa! Här får man alltid stöd, uppmuntran och vänliga ord. En helt underbar och varm plats.
Ni är mina änglar!
"Låt själen vara fri"
# 9 Och ängel är du själv också 
Tack spanaren! 
"Låt själen vara fri"
Jag instämmer med Spanaren 
#12 Tack goa Jeremina 

Jamen visst är det härligt att vara härinne. Det är så skönt att man kan fråga vad man vill och få svar - ingen fråga är för dum!
Så..säger som Spanis - tack alla goa människor härinne för er värme!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#14 Tack det samma goa vännen Elpida 

Håller verkligen med känner också ett bra samarbete och alla är så vänliga och positiva
Jag kan inte annat göra än att hålla med. Det är så skönt att koma in här. Vad det nu är så gör att det är så trivsamt…………
Kanske är det för att vi är trivsamma ihopa 

Jag håller med till 100%! Har varit off en ganska lång tid för det har verkligen hänt saker i min tillvaro som har orsakat mycket oro. Nu när det har lugnat ner sig börjar det dra allt mer att jag skall fortsätta min resa med det mediala/andliga och har därför gått in här igen. Direkt känner jag att Tarot sidan lockar! Positiva vibbar absolut och det känns jättebra att vara här igen!
~ Medarbetare på Tarot ~

Jaha, nu läser jag allt detta fina igen och blir så rörd - nu blir det en gruppkram!!! *Kraaaaaam*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#16 och # 19
Goda ord kan bära oss alla långt
/kram