Konstig dröm
Ja nu är jag igång med mina konstiga drömmar igen. 
Men i morse drömde jag något konstigt, kommer mest ihåg slutet. Jag är på en terminal av något slag, flyg eller buss eller nåt.
Jag går i en stor typ korridor med affärer runt omkrong. Tänker att jag ska ha något att äta innan jag reser vidare, så jag går in på ett matställe.
Där är tomt förutom en kille i 20-30 årsåldern som sitter där. Helt plötsligt står där en bil därinne, rostig med en kladdigt målad vit bakända. Jag känner att killen är ovetande om bilen.
Sen börjar bakändan på bilen svälla och spricka, precis innan bakluckan glider upp så bara vet jag att det ligger ett lik där och det är meningen att killen ska få skulden för det. Jag bara måste få killen med mig ut innan luckan glider upp och vi ser vad som finns där. Där vaknar jag. Jag hade inga obehagskänslor är bara lite konfunderad över vad jag ska släppa/ ta tag i.
Idag la jag ett "Keltiskt kors" för mig själv. Det första kort jag lägger är "Döden". Hm Tydligt är det något jag ska släppa, men vad?
Drömmen tror jag att killen är min manliga sida och "liket" något jag inte vill se eller ta tag i. Men vad?
Vad har ni för tankar om min konstiga dröm?
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jag har ett par idéer Isa:
Flygplats/terminal - skulle ju kunna betyda att du är på väg bort från något, eller att du vill bort från något.
Bilen representerar din energi - bil med skavanker skulle då kunna betyda att du inte gör ditt bästa eller slösar med din energi. Att det är dags att putsa på finishen.
Eftersom du vet i drömmen att bilen är en likkista så kan detta betyda att du kan se fram emot förändringar, du är färdig med en fas i ditt liv och nu tar en annan vid.
Bilen har kladdats med vit färg. Vitt står för andligt och rent, ärlighet och sanningar. Det är livets, dödens och ljusets färg. Den helar, befriar och renar. Färgen står även för identitet vid medialt arbete.
Lik som drömsymbol, kan betyda att du har pengar att vänta.
Hunger känsla eller behov av mat - skulle jag också förknippa med att du har ett behov som växer, du måste mätta detta behov för det är ett ständigt sug efter något du bär på.
Att du i drömmen försöker försvara en ung man - kan ju betyda att du låter dina beskyddar instinkter ta över och du låter andras behov få företräde i alla lägen.
Kan något av detta kännas rätt
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jodå, alltihopa kan jag ta till mig, att jag är färdig med en fas i mitt liv tyder ju "döden" i läggningen också på. Om jag bara kunde komma på vad jag är färdig med.
Jo jag lägger nog en massa energi på meningslösa saker egentligen.
Bort från något, jo det finns det också.
Det som var lite konstigt i drömmen var att vi måste därifrån innan bakluckan gled upp och vi såg det hemska som fanns där.
Den kladdiga vita färgen var så tydlig medan däremot framändan såg jag inte,
Ja jag har ett behov av att utveckla mig själv. Och helt rätt jag sätter andras behov lite för mycket i fokus. Enda gången jag kopplar helt av och ägnar mig åt mig själv är när jag är ensam.
Tack vännen, nu fick jag lite att klura på.
Kram Isa
Hehe jo allt ska ske nu på stört.
Häromnatten körde jag en röd fin sportbil, men när jag kom hem hade jag inte bilen med, så jag gick ut för att hämta den. Men när jag kom fram till en dold kurva brydde jag mig plötsligt inte om bilen utan ryckte på axlarna och gick hem igen. Jag drömmer ofta i perioder, att jag är ute och kör bil.