Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2170 ggr
nillanb
0

Godmorgon lördag 25/9

Godmorgon på er allesammanGlad

I dag är det regnväder och det gör absolut ingenting!

Jag har massor av arbete inne som inte blivit gjort under veckan.

Efter en lång dag och kväll igår med barn och barnbarn på marknaden och sedan tacokväll är kroppen helt slut, attans fibro som begränsar allt det roliga, men som sagt, det var toppen i går så det var väl värt värken idag.

I natt har jag drömt så himla otäckt jag vaknade genomsvettig av att jag upplevde att någon ströp mig…och det värkte i halsen och jag fick ingen luft!!! Usch!

Jag önskar er alla en skön lördagKyss

Pagan
0

Godmorgon på er.

nämen usch sicken dröm Nillan. Sådana drömmar har en förmåga att stanna kvar ett bra tag. Drömmen jag hade i somras då min man dödade mig är fortfarande lika klar för mig.

Här är oxå regn och rusk. Det blir mer att göra på insidan. Hade en trevlig familje/släkt kväll. God mat och dryck igår, hemma väääldigt sent. Så kroppen behöver återställning idag.Flört blir att gå lite i ultrarapid.

Ha en trevlig lördag alla som droppar in här under dagen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag

Det började regna och åska sent igårkväll och det verkar som regnet håller i sig. Det är mörkt och mulet idag.

Och jag känner likadant - jag är mycket låg idag och ska ta mig en eftertanke. Lite meditation ska också få ta plats idag. Så idag går jag ner i källaren.

KRam!

Isa56
0

Godmiddag kära vännerSkrattande

Mulet och stilla ute, men en 14 grader gör det rätt skönt att vara ute. Jag ska ju gå och inte sitta för mycket. Oskyldig Ryggen bättre lite trött i den bara, men det ordnar sig.

Skickar trörtekramar till er som är ledsna eller har ont. Big Hug!

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

Hej hej

Har bråttom, minstan ska på kalas, läser mer ikväll!!!

Pyss o kram!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus