Godmorgon fredag 24/9
Godmorgon på er alla
Äntligen fredag!
Åhh så skönt det ska bli att få ha litr familjemys och god mat i kväll!
Det har varit en vecka med sjukdom och snoriga barn och barnbarn jag längtar efter lite lugn och ro.
Önskar er en fantastiskt härlig fredag!

God morgon Nillan!!
Jaa, visst är det härligt med fredagsmys. Ikväll är det bara jag och de två minsta tjejerna hemma och vi ska titta på film och smaska i oss nachos med salsa och vitlöksdipp - tur att vi inte behöver andas på några andra sedan… "/
Den bästa av fredagar önskar jag er alla!!!
"Man är inte fattig för att man äger lite utan för att man saknar mycket".
Alf Henriksson
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Nillan, Elpida och alla goa vänner här. 
Nu ska man gå till sjukgymnast innan doktorn tar emot.
Så det ska jag göra om någon timme, så får vi se vad de tycker om min rygg. Ja bättre är det, men inte riktigt bra än.
Fredagsmys, vad härligt, visst är det skönt och kura ihop med familjen på fredagskvällen och bara njuta av samvaron.
Ha en skön fredag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godfredag alla goa själar
Har tagit the day off, mycket övertid att ta igen, ska bara slappa under dagen, så gott jag kan.
Hoppas du får en vilsam dag Nillan.
Stackars Isa. Kramar dig och hoppas på bättring under dagen. Olidligt när varje rörelse ger upphov till smärta.
Tack Elpida, det ska jag ha! Bortbjuden i kväll - familjekalas, all included, så jag behöver bara ta med ett glatt humör. Brukar ju stå för disken oxå iofs, ska bli väldigt trevligt.
Kram på er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej!
Torphelg i helgen för att tvätta fönster med mera.
Har gått med i FB och nu tar det sådan tid *ler* men kan någon tipsa mig så att jag får bort alla mina svar i den egna och privata mejllådan (vill ha svaren enbart på FB).
/kram
# 4 Nix!!
haha jag har alldeles nyss gått med själv..så jag har inte lärt mig detta än
Godförmiddag alla fina människor!
Här ska vi ha sommar idag tänkasig. Solsken och upp till 21 grader. Jag får visst plocka fram sommartröjorna igen 
Funderar på om jag inte ska ta cykeln på en runda idag. Så får det bli!
Isa, hoppas att du snart får hjälp med din rygg!
# 4 - Ja då förra veckan gick jag med men fattade inte vad jag skulle göra, så jag bara satt där och glodde och försökte skicka mail till mig själv. Du detta måste vara en inställningsfråga. Det finns ett ställe där man kan ställa in - vet inte vad det heter.
Ha en bra dag med mys ikväll!
# 4 Har varit inne i kontot men hittar ingenting att bocka av 
Ha en bra dag alla/ kram

Gilla, jag har lagt in mina tarotkort i trådarna - jag får dem till 11st. har jag möjligtvis räknat fel?
Narren, översteprästinnan, djävulen, tornet, rättvisan, den hängde, döden, alkemisten, livshjulet, översteprästen och eremiten. Är de fler - blir lite snurrig
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
0 - Narren
I - Magus
II- Översteprästinnan
III - Kejsarinnan
IV- Kejsaren
V - Översteprästen
VI - The lovers
VII- Vagnen
VIII - Styrkan
IX - Eremiten
X - Livshjulet
XI - Rättvisan
XII - den hängde
XIII - Döden
XIV - Alkemisten
XV - Djävulen
XVI - Tornet
Det kommer fler senare idag.
Hej igen. 
Nu har jag varit iväg till sjukgymnasten, en trevlig manlig sjukgymnast som roade sig med min rygg en halvtimme.
Jo det är ryggskott jag har, skönt att det inte var något värre. Så nu får vi se om det kanske blir jobb på måndag. Ja jag får ju ha lättare arbete under en två veckors period. Men just nu känns det ganska bra, han drog ut ryggen lite,
Nu ska jag fortsätta klura på skuggorna i ansiktena jag ritar.
Var inne på bokhandeln och fick tag på akvarellpennor, penslar vill inte riktigt som jag, det blir så kluddigt på något sätt.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godkväll på er!
En ledig dag Pagan, härligt
Så gött Gilla, vilken värme!
Isa din stackare!, vila din rygg nu
Jag har varit på höstmarknaden med sambo, barn och barnbarn! trevligt dyrt och trångt! Nu har alla barnen bestämt att vi ska ha en taco kväll
Ha en skön kväll alla!