Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2527 ggr
nillanb
0

Godmorgon fredag 24/9

Godmorgon på er allaKyss

Äntligen fredag!

Åhh så skönt det ska bli att få ha litr familjemys och god mat i kväll!

Det har varit en vecka med sjukdom och snoriga barn och barnbarn jag längtar efter lite lugn och ro.

Önskar er en fantastiskt härlig fredag!

Elpida
0

God morgon Nillan!!

Jaa, visst är det härligt med fredagsmys. Ikväll är det bara jag och de två minsta tjejerna hemma och vi ska titta på film och smaska i oss nachos med salsa och vitlöksdipp - tur att vi inte behöver andas på några andra sedan… "/

Den bästa av fredagar önskar jag er alla!!!

"Man är inte fattig för att man äger lite utan för att man saknar mycket".

Alf Henriksson

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmorgon Nillan, Elpida och alla goa vänner här. Skrattande

Nu ska man gå till sjukgymnast innan doktorn tar emot.Förvånad Så det ska jag göra om någon timme, så får vi se vad de tycker om min rygg. Ja bättre är det, men inte riktigt bra än.

Fredagsmys, vad härligt, visst är det skönt och kura ihop med familjen på fredagskvällen och bara njuta av samvaron.Tungan ute

Ha en skön fredag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godfredag alla goa själar

Har tagit the day off, mycket övertid att ta igen, ska bara slappa under dagen, så gott jag kan.Skrattande

Hoppas du får en vilsam dag Nillan.

Stackars Isa. Kramar dig och hoppas på bättring under dagen. Olidligt när varje rörelse ger upphov till smärta.

Tack Elpida, det ska jag ha! Bortbjuden i kväll - familjekalas, all included, så jag behöver bara ta med ett glatt humör. Brukar ju stå för disken oxå iofs, ska bli väldigt trevligt.

Kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

Hej!

Torphelg i helgen för att tvätta fönster med mera.

Har gått med i FB och nu tar det sådan tid *ler* men kan någon tipsa mig så att jag får bort alla mina svar i den egna och privata mejllådan (vill ha svaren enbart på FB).

/kram

nillanb
0

# 4 Nix!!

haha jag har alldeles nyss gått med själv..så jag har inte lärt mig detta än

[GunillaR]
0

Godförmiddag alla fina människor!

Här ska vi ha sommar idag tänkasig. Solsken och upp till 21 grader. Jag får visst plocka fram sommartröjorna igen Glad

Funderar på om jag inte ska ta cykeln på en runda idag. Så får det bli!

Isa,  hoppas att du snart får hjälp med din rygg!

# 4 - Ja då förra veckan gick jag med men fattade inte vad jag skulle göra, så jag bara satt där och glodde och försökte skicka mail till mig själv.  Du detta måste vara en inställningsfråga. Det finns ett ställe där man kan ställa in - vet inte vad det heter.

Ha en bra dag med mys ikväll!

[Spanaren]
0

# 4 Har varit inne i kontot men hittar ingenting att bocka av Skäms

Ha en bra dag alla/ kram

Pagan
0

Gilla, jag har lagt in mina tarotkort i trådarna - jag får dem till 11st. har jag möjligtvis räknat fel?

Narren, översteprästinnan, djävulen, tornet, rättvisan, den hängde, döden, alkemisten, livshjulet, översteprästen och eremiten. Är de fler - blir lite snurrigTungan ute

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

0 - Narren

I - Magus

II- Översteprästinnan

III - Kejsarinnan

IV- Kejsaren

V - Översteprästen

VI - The lovers

VII- Vagnen

VIII - Styrkan

IX - Eremiten

X - Livshjulet

XI - Rättvisan

XII - den hängde

XIII - Döden

XIV - Alkemisten

XV - Djävulen

XVI - Tornet

Det kommer fler senare idag.

Isa56
0

Hej igen. Skrattande

Nu har jag varit iväg till sjukgymnasten, en trevlig manlig sjukgymnast som roade sig med min rygg en halvtimme. Flört Jo det är ryggskott jag har, skönt att det inte var något värre. Så nu får vi se om det kanske blir jobb på måndag. Ja jag får ju ha lättare arbete under en två veckors period. Men just nu känns det ganska bra, han drog ut ryggen lite,

Nu ska jag fortsätta klura på skuggorna i ansiktena jag ritar.Flört Var inne på bokhandeln och fick tag på akvarellpennor, penslar vill inte riktigt som jag, det blir så kluddigt på något sätt.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

#9 ja då har jag ju missat en del

Vad bra Isa, att du har en bättre ryggdag i dag då. Lycka till med inköpen och inspirationen.

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godkväll på er!

En ledig dag Pagan, härligtSkrattande

Så gött Gilla, vilken värme!

Isa din stackare!, vila din rygg nuKyss

Jag har varit på höstmarknaden med sambo, barn och barnbarn! trevligt dyrt och trångt! Nu har alla barnen bestämt att vi ska ha en taco kvällSkrattande

Ha en skön kväll alla!

Doris
0

God kväll

Jag har inte varit in här på några dagar så jag ligger efter i Tarot visningen ska fixa det i morgon

Ha en fortsatt bra kväll

Kram

Allting är möjligt