Tarot iFokus

Tarot

Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1779 ggr
[GunillaR]
0

Veckans kort 20 - 26 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tre pentagram

Denna veckas kort handlar om glädjen i att utföra ett arbete.

Så, budskapet för veckan är att det är en bra tid att starta ett projekt. För detta kommer att löna sig!

[Spanaren]
0

Ja absolut Tungan ute startade nyss upp att skicka vykort till varandra från N till S i healing i fokus, så häng med vetja Glad

Gilla tack för ditt fina kort som du drar fram varje vecka   

Isa56
0

Hahahaha, ursäkta att jag skrattar. Men med min rygg blev det inget jobb alls, ju. Fast jag har ju plockat fram min teckningskurs, och det kan ju också kallas för projekt. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 2 - Det är kanske projekt teckning som gäller. Att glädjas över arbetet för dess egen skull.

lottan17
0

Hej Förra vecka fick du kortet Rättvisan. Då hade jag att välja bland två män, Morgan eller Roger. jag valde Roger.

Denna veckan börjar mitt "projekt Roger". Ett intressant och spännande. Jag får börja i lite och sedan kanske det växer.

[GunillaR]
0

# 4 - Vet han om att han är ett projekt ? Flört

lottan17
0

Hej. # 5.Jag ska tala om det för honom. Han vill vara mer än kompis med mej.Han vill ha förhållande med mej.

lottan17
0

#5. Jag har starka känslor för Roger

[GunillaR]
0

Men varför se honom som ett projekt?

lottan17
0

Se honom som ett förhållande

[GunillaR]
0

Ja precis!

Elpida
0

Då ska jag lägga ner mer arbetsglädje i mitt jobb nu =). Tycker det är roligt men det har varit lite flytande just nu med chefsbyten så nu kanske det drar igång ordentligt!! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Jag försöker att ta åt mig kortets budskap eftersom jag tror att jag satsade på fel projekt, eller fick uppfattningen att jag var helt fel på det.

Pagan
0

#4 inte lätt Lottan. Välja mellan två män. Hoppas att Roger är den rätte nu då.

#11 har du beslutat att vara kvar på "ursprungs" jobbet Elpida?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot