Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1379 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 22/9

Godmorgon säger jag till er som är uppe och har hunnet gå första promenaden och druckit andra kaffekoppen.

När ni läser detta har jag inte vaknat ännu. Det blev sent ikväll eftersom jag upptäckte saker som jag skulle ändra på senaste målningen, och som sagt, när inspirationen kommer då är det bara att hänga med.

Gonatt då!

Vi syns lite senare. Glad

nillanb
0

Godmorgon alla tarotvännerGlad

Gilla jag förstår att inspirationen flödar och är så nyfiken på att få se din målningCool. gilla du behöver kanske slita dig från staffliet lite, så du inte drar på dig värk i skuldror nacke och ryggTystCool.

Nu har jag haltat runt morgonrundan och ska kasta mig i duschen för att besöka en skola som vi kanske är intresserade av, skönt att vi är två mammor så vi får ett bredare perspektiv…och kommer ihåg att ställa våra frågor.

jag önskar er alla en härlig dag.Kyss

Elpida
0

God morgon godingar!

Här skiner solen idag och plötsligt känns livet helt fantastiskt. Det har snålats med den varan den senaste veckan =)

Gilla, du är på G! Det ska bli mycket intressant att se denna tavla som du först fick börja om på och som nu bara kommer till dig i inspiration!!

Nillan, lycka till idag på skolan. Hoppas ni kommit ihåg alla frågor, även de ni inte visste att ni ville ställa =)

Ha en underbar dag i solens tecken, ute som inne! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

"Goda ord kan bära en människa långt under en dag"

Lindar in er i skön bomull så ni får den vila och den ro som ni så väl behöver Flört /kram

Ps Titta in hos healing i fokus och kolla in min tråd; Brevduvan från N till S Tungan ute

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Ja det blev till att sova länge idag.

Solen skiner och det är en härlig höstdag. 16 grader skulle det bli. Så idag ska jag ut och lufta mig. Ska försöka komma ihåg kameran.

Målningen är snart färdig. En liten detalj ska torka så att jag kan lägga på ett nytt lager färg och sen är hon klar. Ja det blev en "hon" denna gången Flört

Ha en skön dag alla!

NessaInglorion
0

God förmiddag!

Hoppas att alla har haft en bra onsdag hittills.

Jag hade en mycket trevlig kväll på Boulevardteatern igår och jag kan rekommendera det till mina vänner i Göteborg. Föreställningen "En jävligt skön kväll" kommer nämligen dit den 19 november. Tror att det skulle vara på WinWin (eller vad det nu hette). Flört

Strular på jobbet gör det så klart och jag försöker verkligen att inte stressa upp mig i onödan. Behöver inte mer stress nu.

Min mens är dessutom 1½ vecka sen… Det skapar också stress! Obestämd

Ha en toppenbra onsdag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Goddagens goa själar

Här är uppehåll, men solen sover fortfarande. Men det är ändå så pass ljust att det gör mig lite gladare. Tidigt hem från jobbet i dag, flextid är ju toppen. Tänkte få städat och tvättat lite. Hundens långpromenad avklarad och nu är hon helt slut. Har övat sök och spår så hon är färdig för idagTungan ute

Hoppas det var ett givande besök på skolan Nillan och att du fick de svar du behövde.

Ska genast kolla in på Healing Spanis

Härligt Gilla, du e på G

Vad trevligt att höra Nessa, får nog googla din föreställning, kanske kan vara värt att åka 16 mil.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

#6 Ja det är det absolut om man tycker om sånt. Det var lite blandat av stå-upp-komik, dans, sång och improvisationsteater. Glad

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

har lingonveckan satt igång????

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

Nepp… Jag ger det den här veckan också sedan blir det till att köpa ett test.

"Låt själen vara fri"