Godmorgon tisdag 21/9
Godmorgon tarotvänner
Nu är det kallt och blåsigt och både jag och Svea tyckte det var väldigt skönt att få komma in i värmen efter morgonpromenaden.
Här är vi fortfarande förkylda och hostiga och detta vädret gör min kropp ordentligt värkig
. Jag har inte haft så mycket ork att vara synlig här ett tag för det har varit lite för mycket av ont, sjuk, värk- skit
Jag önskar er alla en riktigt bra dag

God morgon Nillan!
Usch, det låter verkligen inget vidare med dig och familjen! Ligger du med värme nu mot värken?, tycker det är rätt skönt när det är så grådassigt och fuktigt ute. Skickar lite värmande energier till er idag!!!
Här är det oxå grått och blött men det går ganska bra ändå tycker jag. Vi har kul på jobbet och även om mitt kontor är lite kallt så hänger det en extra poncho redo att dra på. Ikväll ska jag först ägna mig åt barnen, sedan ska jag krypa ner i soffan med en bok och lite thé, eller kanske jag busar till det med ett glas vin tom.. Man ska ju hitta de där guldkornen i vardagen =) ;-)
Ha det så gott alla som tittar in!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla!
Energi till Nillan 
Visst ska du leta fram dina guldkorn i vardagen Elpida … så värm upp dig med ett glas rött och läs din bok.
Jag och Odi har nyss kommit in från en grå och kall promenad. Men vad jag fotade många motiv 
Odi myste med att bita i alla murkna träd *ler*
Ha en go dag och träng ned alla "antejag" som att detta passar inte att göra idag osv.
Mår du gott så mår din själ gott och då sprider du ut massor av fin energi till alla och hela Universum … bra va 
/kram
Godförmiddag!
Jag sov länge idag, helt utslagen. Men så var jag ju duktig igår som fick struket all tvätt. Har börjat sortera undan sommarplaggen nu. Idag hade jag tänkt sitta vid staffliet en del.
Vädret är skiftande sol och moln men det har slutat regna. Igår så regnade det precis hela dagen och hela kvällen. Löven på träden börjar faktiskt inta en liten gul och ljusbrun nyans.
Jag önskar er alla en skön dag!
God-snart-dax-för-lunch-dag!
Här är humöret lite jämnare idag och det tackar vi för.
Ikväll ska jag på Boulevardteatern och se "En jävligt skön kväll". Det var en kompis som kontaktade mig igår och sa att hon hade en biljett över och ville ha sällskap. Man tackar! 
Vi ska mötas efter jobbet och ta en sallad och sedan blir det föreställning.
Krya på er alla sjuklingar och ha en fin dag allihop!
Varma höstkramar!
"Låt själen vara fri"

Godkväll alla goa själar
Jobbigt Nillan, kramar om dig nu, känner du??
Vad läser du nu Elpida?
Försöker Spanis, hela tiden. 
Så flitig du är Gilla, redan i rensabortsommarentagen.
Så Himla kul Nessa, du kan behöva ha lite trevligt och det man inte planerat brukar ju bli extra kul.
Själv har jag njutit av solen i dag - efter jobbet, sååå himla najs att känna de varma strålarna, hela kroppen blir liksom pirrig efter ett par dystra dagar. Får knorr på tårna. Har ett gäng kantareller som ska rensas och frysas ner.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväller på er!
Ja idag har det blivit mycket sittandes vid staffliet. Jag tog också bort blommorna från balkonglådan. Det har regnat så mycket att asterna blev mögliga. En dag ska jag också dra en sväng med dammsugaren därute, men det blir en annan dag.
I morgon får jag nog ta och gå ut och röra på mig lite. Behöver ju gå in mina nya skor.
Ha en skön kväll!
Aj aj - nu kom jag på att jag missat veckans kort - får ta en djupdykning nu i en lek.