Tarot iFokus

Tarot

Etikettkanalisering
Läst 2517 ggr
Kalendula
0

Tankeöverföring & ?

Hej!

Jag skulle vilja höra mig för om en grej som jag har tagit upp igen. Om jag anstränger mig så kan jag en liten stund förflytta min "närvaro" till en annan plats. Tex till någon annans hem och liksom gå omkring där. Jag kan inte se vad som händer, men jag kan känna vad som händer. Om det finns någon hemma eller inte. Hur utvecklar jag den biten?

Sedan undrar jag lite om tankeöverföring och visualisering. Jag kan bli så intensiv i tankeöverföringen och visualieringen att det liksom pågår i mitt undermedvetna, ungerfär som att jag flyttar tankeöverföringen från det medvetna till det undermedvetna, så att det liksom finns där hela tiden tills det jag vill ska hända händer. Hur vanligt är det och är det något jag kan eller ska tänka på förövrigt.

Inlägget kan verka lite luddigt, men det beror på att jag liksom tänker i bilder och i känslor, så det är svårt att beskriva.

Vänliga Hälsningar

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[GunillaR]
0

Det första du berättar, är det astral projektion? Du lämnar själen och sticker iväg en stund och sedan kommer tillbaka igen?

Det andra du beskriver, där hängde jag inte riktigt med vad som händer. Förklara för mig som jag vore 4 år Flört

Välkommen hit förresten!

Kalendula
0

#1 Just det, tack, gud så jag sökte efter det ordet: astral projektion. Hur utvecklar jag det?

Förstår att det var lite luddigt i min beskrivning. Åh, vad svårt att förklara när man tänker i bilder, filmer och känslor. Att liksom överföra bilder och tankar till någon som man tycker väldigt mycket om. Jag kan liksom bara visualisera det jag önskar och samtidigt tänka ord som jag upprepar i hjärnan. Jag kan bli såpass intensiv i det att jag för ner eller upp det i mitt undermedvetna så att det pågår ändå. Liksom utanför eller väldigt djupt inuti mig. Jag skulle egentligen bara vilja veta om jag på något sätt kan utveckla den delen så att jag får som jag önskar.

Åh, vad jag hoppas att denna förklaring är bättre Glad

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[GunillaR]
0

Det där får jag ta i morgon när hjärnan är utsövd och pigg, Glad

Kalendula
0

Tack så jättemycket Glad

[GunillaR]
0

Jag vet inte vad detta heter, det blir inte tankeöverföring utan bild- och känsloöverföring istället. Tycker detta lutar lite åt healinghållet, att du vill överföra ljus till de som du tycker om, och behöver.

Sitter och funderar på om du ska kontakta sajten Healing istället.

Vad gäller att utveckla Astarl Projektion, så kan du ju kontakta Övernaturligt och höra om de kan föreslå en utbildning.

Hör gärna av dig igen Skrattande. Vi vill ju veta hur det går!

Kram!

Kalendula
0

Tack så mycket för ditt svar Glad

Kram