Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2248 ggr
nillanb
0

Godmorgon måndag 20/9

Då var det måndag igen!

Valresultatet är presentarat….

I dag har jag min minsta gullunge hemma med feber och ont i halsen stackars liten nu igen, så några sysselsättnings problem lär jag inte få.

önskar er en fin start på veckan!

[Spanaren]
0

Hej Nillan och alla andra!

#0 Nillan; Pussa lilla sjuklingen från mig Kyss

Valet ja, det öste jag ur mig lite av på min blogg i morse Flört

Ha en bra dag alla/ kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Och regnet det bara öser ner……

Men det gör egentligen ingenting. Det är tvättdag idag, så det blir inga större äventyr denna dag.

Jag går och drar på en förkylning som inte vill ge mig sig, det är ingen riktig brakförkylning utan precis som den ligger och ska bryta ut, lite nysningar, lite "knorr" i huvudet och lite ont i halsen. Hmmmm……

Jag önskar er alla en bra dag!

Isa56
0

Godmiddag allesammansSkrattande

Snabbt inom och säger hej. Ska snart köra till jobb.

Lite tråkigt väder idag, men det är inte kallt iallafall.

Var rädda om varandra och ha en bra dag.

Kram Isa

Have A Nice Day

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

NessaInglorion
0

God middag!

Har varit frånvarande ett tag och det är enbart pga den sorgen jag bär på. Har velat finnas där för min väninna (det var ju hennes bror som gick bort) och stötta henne så mycket som möjligt.

Begravningen är på fredag.

För övrigt är det ovanligt mycket att göra på jobbet nu, vi ligger efter i produktionen så det blir till att jobba över en del den här veckan. *suckar*

Önskar er en oerhört trevlig måndag!

Krya på sig alla sjuklingar!

Kyss

"Låt själen vara fri"

Doris
0

God eftermiddag

Ja ännu en ny vecka på gång Inget jobb ännu Har varit och druckit kaffe hos en väninna Fixat lite hemma. Idag har solen varit framme Glad

Ska gå ut en sväng igen. Man ska nog passa på innan snön kommer!

Ha en fortsatt bra dag och kväll

kramar

Allting är möjligt

Pagan
0

trevligt att du sett solen Dolla, Glad det har jag inte gjort på ett tag nu.

Lilla sverige med så olika klimat - och tydligen vitt skilda åsikter oxå, med tanke på valet. Hujedamej.

Satt igår och lärde mig min kamera, glatt lade jag in kort på mina överstepräster här på sajten, skulle fortsätta med de andra korten Ni påbörjat - så tar batteriet slut, typiskt!! Nu hittar jag inte laddarmojängenSkrikandes Av mina barns och mans miner att döma så har inte någon slarvat bort den, mycket underligt!! Jag har så många troll här hemma att det är inte klokt. De äter upp all glass, alla kakor, tar slut på saker och "glömmer" skriva upp mm mm - det skulle ju aldrig mina barn göra….eller hur??Obestämd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 6 - Men oj då! Vilka troll du har!! Förvånad Gömmer laddarmojänger!

Jag har ju en viss förmåga att lägga saker på konstiga ställen så jag har min laddarmojäng i en låda, alltid på samma plats. Liksom telefonladdarmojängen, i en annan låda och alltid på samma plats. Annars skulle jag bli galen Tungan ute

Pagan
0

jo men så har jag ju det oxå - var sak på sin plats, men jag har troll som använder/lånar saker och sedan försvinner de, tror jag blir galen. Har letat överallt….tror jag ialla fallObestämd 

just nu är jag riktigt Skrikandes får nog fråga pendeln om hjälp i morgon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot