Tarot iFokus

Tarot

Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1929 ggr
[GunillaR]
0

Veckans kort 13 - 19 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

XI - Justice / Rättvisan

Nyckelord för detta kort är: Balans/Harmoni/Juridiskt förbund

Budskapet för denna veckan är - att kunna se objektivt på en viss situation. Att kunna se utan att lägga in personliga värderingar eller känslor.

Detta är att väga guld på rättvisans vågskål.

[GunillaR]
0

Jaha, då gäller det att ha detta budskapet i åtanke med sig hela veckan. Det kunde ju vara intressant om vi berättar om vi ställs inför detta någon gång i veckan.

helo
0

Hmmmm , ja det är ju val på söndag o hela veckan  , svårt att se objektivt på det kanske fast man borde , tycker själv att hela min framtid hänger på det men så drastisk kanske man inte ska vara Obestämd

[Spanaren]
0

Val på söndag … skitenkelt för det finns bara ett parti som är rädd om migFlört

#0 Tack Gilla för detta fina initiativ med egna kort Kyss

[GunillaR]
0

Javisst ja valet på söndag Glad

Men det finns säker många andra val eller situationer som vi kommer att ställas inför under veckan, som mer ligger på det personliga planet.

nillanb
0

Hmm ja visst ett uppskjutet viktigt möte och en inställd operation den hör veckan pga min förkylning… Men båda sakerna klarar jag bättr utan att vara skitförkyld så…

[Spanaren]
0

Val mellan bulle eller äpple eller … säger retstickan Flört

[GunillaR]
0

# 6 - Ta äpplet Flört

[Spanaren]
0

Aj, aj kapten … skall ske Flört

fridelfina
0

För min del så är det val och prioriterande hela tiden tycker jag, framför allt på arbetet. Men jag ska tänka på något speciellt under veckan som går så återkommer jag med tankar kring nåt av valen.

lottan17
0

Hej. Valet för mej ligger på det personliga planet. Om jag ska välja det ena eller andra. Det gäller två män. Morgan eller Roger

[GunillaR]
0

# 10 - Oj vilket trevligt problem Flört

[BigMama]
0

Börja plugga eller inte?Obestämd

[GunillaR]
0

Jag tycker jag haft många val denna veckan och har haft en del problem med att inte lägga in känslor och personliga värderingar.

# 12 - Varför inte?

Doris
0

Hej! Jo jag har nog mest haft valet i huvudet och det har inte varit lätt tycker jag fast nu har jag nog bestämt mig för 2 partier det är inte förränn på söndag jag tar beslutet

dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Ja valet!!! Lustigt att detta kort skulle komma denna sista vecka innan valet.

Men för min personliga del så tycker jag att jag fått eller blivit varse om att jag måste göra en hel del val.

[BigMama]
0

Åhå, vi kräftor gillar tydligen att oroa oss, och gärna för ekonomin Flört

[GunillaR]
0

Fast idag tycker jag att valen har känts mycket bra! Glad

[GunillaR]
0

Jag får nog erkänna att det har varit en del besvär för mig att inte lägga in personliga känslor och värderingar under veckan som har gått.

Och just därför har jag tagit ett beslut, gjort ett val helt enkelt. Jepp!

Pagan
0

även jag har haft en del funderingar och diskussioner i veckan. Inte minst gällande riksdagsvalet. Har iallafall tagit ett beslut gällande det sista och nu är det försent att ändra på det. Känns mycket bra och ett grubbleri mindre att känna kval inför. Mycket, mycket najs!! Då återstår bara resten att ta ställning tillObestämd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot