God morgon 18 september
Hej alla vänner!
Idag har jag skrivit på min blogg http://spanaren.filosoferar.se/blogg.html vad ordet är … är för mig. Vad betyder det ordet egentligen för dig?
Ha en bra dag alla/ kram

Du ÄR ju bara så härlig Spanis och jag Är stolt över att få känna dig här och lära mig av dig! *Pöss och kram*
Lurigt väder ute, det blir nog snart en riktig skur. Själv ska jag hugga in på städandet - men först ska jag lägga lite kort för Soffe =)
Sköt om er idag och glöm inte att bara vara mellan varven!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#1 Tack och du ÄR så bra på att dela med dig av allt det du har i din livsryggsäck … tack 
Godmorgon allesammans 
Spanis ja vilket fina ord du skrivit i din blogg.
Det tar jag till mig helt, försöker själv vara den jag är, även om det blir lite knasigt ibland.
Elpida Du får gärna fortsätta städa hos mig, för jag vill inte, men får nog ta ett tag iallafall. Innan vi får ha karta och kompass för att hitta ut.
Ramlar in och är glad. Jag har gjort läggningen i Tarotcirkeln,
Min dator har stampat på undersökningen sen igårkväll vid 8-tiden Är lite kvar. Får en vision av en liten blodhund som sniffar runt lååååångt nere i källaren i datorn bland gamla rester av program och annat skräp. De snälla ligger och sover och de dumma gömmer sig och skrämmer slag på blodhunden som vrålar: virusprogram. Haha Jag vet jag är lite knäpp ibland. 
Men jag brukar försöka se det humoristiska i tråkiga situationer, för jag är inte säker på att min buffert klarar både bil och dator just nu. Dessutom trivs jag konstigt nog med Vistan, det är första gången på 2.5 år som jag haft strul med den.
Ha en skön dag
Kram Isa
(Tusan också mina smajlisar är borta, hm får leta.. eller har de blivit kompis med den fortfarande "försvunna mackan" och rymt) 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon
Fanken vad det regnar ute,men vad gör det.fram kom tarotkorten som jag har haft liggandes i en låda allt för länge
.och drog ett kort som stämde in på mig.
Ha en bra lördag alla!
Godmorgon på er cybervänner 
Usch vilket attans spöregn!!! Blöja på hund funkar det!
det är så tråkigt att dra på sig regnställ och gummistövlar varendaste gång hunden ska rastas…inte för att hon är speciellt intresserad av att gå ut i regnet, hon suckar och tycker liiiite synd om sig själv när hon måste ut i ösregnet!
Ha en mysig dag regnet till trots!
Godförmiddag!
Det blev sent inatt eftersom precis som jag skulle gå och lägga mig fick jag inspiration att måla, dvs ändra lite på målningen jag gjort tidigare på kvällen. Och när inspirationen kommer är det bara att låta den komma fram.
Solen skiner men snabba moln drar förbi. Nåja så länge vi slipper regn så är det helt ok. Funderar på att åka in till stan och köpa en ny färg (silver) idag.
Ha en bra och skön lördag!
God kväll och tack Spanaren för din kloka ord
Har arbetat dag tid idag. Gubben har gjort en jätte god pizza som vi har ätit plus att han har bakat matbröd. Det var skönt att sätta sig vid dukat bord
Vädret har varit växlande men mest regn för det regna när jag for och regna när jag kom hem så nu är hösten här.
Ha en bra lördag kväll
Kram
Allting är möjligt

Mätt som en plätt som en pannkaka med sylt…. Jag är så proppmätt efter grillat, efterrätt och en attans massa kräftor så magen står i 4 hörn

Vi har haft jättetrevligt med många glada skratt och nu känner jag mig redo för soffläge minsann.
Sov så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus