God morgon fredag 17/9
Hösten tar storkliv och vi är halvvägs in i september! Om två veckor fyller vår äldsta 18 år - då kan man snacka om att tiden verkligen dragit iväg!!!
Regn och rusk även idag men det gör inte så mycket, jag har så mycket att pyssla med inne istället - efter jobbet så klart! =)
"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra godingar 
Javisst är det riktig höst nu, halkade på blöta löv i morse när en hare hoppade fram över stigen och Svea skulle efter den
inte läge att gå i tankar under promenaden längre.
Äntligen fredag!
Hej alla!
Datorn tar för mycket av min tid, så idag så kopierar jag av "dagens hälsning" till sajter där jag brukar hålla till 
Ha en bra fredag/ kram
God förmiddag!
Vädret tycks vara ömsom sol och ömsom moln idag också. Hoppas vi får slippa regnet. Men det blåser som attan, så det gäller att hålla i hatten - om man har någon hatt att hålla i viss säga.
Jag ska försöka hitta några skor idag. Nu är det höst!
Undrar fortfarande var den sköna milda september tog vägen!
Den kommer kanske i oktober istället 
Ha en bra dag!
God morgon alla Jag känner det samma som dig Elpina jag har 2 tonåringar 18 och 15 Han som är 18 fyller 19 i januari och man tänker att inte blir jag äldre utan bara yngre
Vädret är så där idag men inget regn i alla fall 
Jag önskar alla en bra fredag
kram
Allting är möjligt

Hej på er i höstrusket. Fyra nyaser av grått! regn och blåst, ja nu är det höst igen.
Smart Spanis, det är ju en idé att ta efter.
Känner så med Elpida, fast jag tycker mer att ungarna och jag blir mer o mer jämnåriga med åren
Tack för klokorden oxå, stämmen väldigt bra.
Isas macka fortfarande på rymmen? sicken cliffhanger va´, man kan ju grubbla sig förvirrad på såna saker.
Äntligen fredag, Yippiiii! dobido kl.20.00 då slocknar jag säkert vid 21.00 framför tv:n.
Fasen vicken vecka 2 sena kvällar - upp vid 4, hemma vid 22 - vad hände med 11 timmars dygnsvilan??
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej allesammans 
Tja, jag har samma väder här som ni andra tycks ha.
Lite trött i ögonen efter att ha suttit hela eftermiddagen och rensat datorn, och jag är inte färdig än.
Fick ju börja med "felsäkert läge" för att få igång den, Har bara tagit bort program och gamla spel jag inte använder. Ja först körde jag ju virusprogrammet igen, och sen ett pat timmar tillbaka diskfragmenteraren. Kommer på att jag nog slarvat med det i sommar/höst.
Nåja nu har jag "bara" alla foton och musiken kvar att gå igenom. Plus alla dubbletter, nåja, datorn är fri från konstiga saker och har blivit snabbare.
Jodå jag har hunnit jobba och tvätta också.
Ja Pagan min macka är "Puts väck" börjar tro att jag var så sömnig den morgonen att jag helt sonika slängt den.
Men visst är det konstigt,
Ålder ja, min lilla "stumpa" fyllde ju 35 i somras och har fyra egna varav två tonåringar, jag tittar alltid lika konstigt på dem och undrar var de kommer ifrån.
Hehe de har lika roligt var gång.
Ni får ha en skön kväll. Själv ska jag försöka komma ikapp de jag missat härinne, sen igår.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa, min mans dator blev invaderat på samma sätt som din dator. Något virus som såg ut som antivirus. Den hade en sköldliknande icon. Varje gång vi försökte "överlista" programmet så var det steget före. Smög sig in överallt så till slut så hade alla program samma sköld som icon, inklusive hårdisken. Vi fick ge upp och byta hårddisk. Hoppas att du lyckas bättre. Har du provat att scanna med Pandas onlinescanningsverktyg - Active scan? http://www.pandasecurity.com/activescan/index/
Sajtvärd Tarot
Jag har Avast, och Secunia. kvällen har jag ägnat åt att uppdatera, avinstallera omstarta genomsöka, uppdatera avinstallera omstarta osv. Och nu har Windows uppdate hittat en skadlig vara som den tagit bort och nu genomsöker den datorn igen "Suck".
Fast egentligen tycker jag mer synd om Elpida som får vänta på sin läggning i Tarotcirkeln
Men jag måste få rätsida på datorn, den j*keln stängde ner sig själv, fick köra felsäkert läge för att få igång den igen. Den är ca 2,5 år gammal och ja det är Vista, fst jag har inte haft något större problem med den innan, mer än att min lexmark skrivare inte gillar Vistan särskilt mycket.
Men något virus ska inte finnas där nu.
Och lite snabbare är den, har plockat bort rätt många gb från den. Det är drygt och tråkigt att hålla på med det.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

låter som det finns gott hopp om bättring iallafall. Dessa datorer, vad vi saknar dem då de är sjuka. De ska bara funka
de skulle spara både tid och energi - ha!! tänk vad de orsakar i tid och energi egentligen! Vågar inte klaga dock, min kan höra och börja sura den oxå.
Appråpå Vista. nu snackar vi skräp. Har genom åren ju gått igenom 95.an, 98:an, millenium, 2000, Xp och jag vet inte allt - men Vista - det valet har jag ångrat måååånga gånger. Ska nog byta upp mig till 7 Vienna inom kort tror jag. Eller 8.an Fast väntar fortfarande på den nya versionen. (De är väl inte NT väl? )Då alla barnsjukdomar lagt sig.
Sajtvärd Tarot