Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1115 ggr
nillanb
0

Godmorgon torsdag 16/9

Godmorgon alla godingar Kyss

Hoppas ni sovit gott i natt, och vaknar utvilade.

Morgonrundan var blöt kall och blåsig så det smakade underbart gott med kaffe när jag kom in.

Har väckt en trött liten tjej som har drömt lite otäcka drömmar i natt och är så trött och kramsjuk nu.

Skönt att det är torsdag då kommer gubben hem i kväll, så det blir att fixa till något lite mysigt att äta till kvällen.

Ta hand om din dag!

Elpida
0

God morgon Nilllan och ni andra som trillar in!

Stackars liten, mardrömmar är inget vidare. Då är det tur att det finns en trygg famn att krypa upp i =). Man får njuta så länge de vill ha lite gos. Fick faktiskt gå upp och lägga mig hos 15-åringen härom kvällen som ville ha lite kvalitetstid med sin mamma =)

Hua vilket väder det varit i natt, det har blåst rejält och regnet har piskat. Fortfarande blåsigt ute även om det lugnat ner sig…"/. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och göra läggningen för Soffe tänkte jag.

"Säg inget om dig själv som du inte vill ska bli en sanning"

Näpp, beröm er själva istället tjejer!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej svejs i tarotstugan Tungan ute

Tänk om Spanaren hade kunnat flyga och fått trösta stora som små barn Flört Tänk att få som en belöning en varm och gosig kind mot sin kind … det är väl kärlek om något *ler*

Ha det bra med allt det ni gör/ kram

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Igårkväll och inatt har det varit full storm, men nu har det lugnat sig till kraftiga vindar. Det växlar snabbt mellan sol och moln och ska visst göra så där hela dagen. Temperaturen har sjunkit en del till bara upp till 15 grader idag.

Dags att sätta på sig skor och strumpor nu med andra ord.

Jag mår inte så bra idag, är lite ledsen över människors beteenden.

Jag ska iväg och kolla efter ett par nya skor, ett par höst- och vår-skor som är gå- och fotvänliga och helst billiga också. Ecco brukar ju ha bra skor men de är så förbenat dyra.

Ni får ha det så bra ute i stugorna!

Doris
0

God eftermiddag jag har känt mig som en dö sill idag! Jag kunde inte sova i natt  så man har varit en soffliggare idag Gladmen försöker se det positivt att inte kunna sova jag ligger ju inte och vrider utan jag kliver upp och gör något brukar ta en bok och läsa t ex Jag har förstört min natt sömn av att jag jobbar natt ibland. Nu går jag ju som tim vikarie.

Jag måste ta mig ut en sväng för att få lite luft sedan ska jag laga lite mat men det är ingen annan hemma så det är ju ingen brådska precis med maten

Man ska se positivt på saker så går allt lättare

Må så gott alla Glad

kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God kväller!

Det blev inget skoköp för mig idag, men jag ska iväg i morgon. Kollade på Sko Punktens hemsida idag och där verkar vara några som ser sköna ut. Men de måste ju provas först.

Det har varit väldigt konstigt väder hela dagen. Än så regnar det och än så skiner solen. Som aprilväder! Hmmmm……….. vart tog den sköna sensommaren vägen?? Obestämd

Ha en skön kväll alla! I morgon är det fredagsmys!

Loet_old
0

Go kväll

Ja dagarna går fort nu för tiden! fast vädret i norr har varit soligt och mulet om vart annat,men inget regn som tur är.

Ha en bra kväll alla!

Isa56
0

Godkväll alla goa vänner. Skrattande

Var tog dagen vägen? Förvånad Vad har jag gjort efter jobb? Hm ätit middag, kört och handlat och tankat bilen. Kört virusprogram hade visst fått nåt sk*t i den, fast Avasten la den i karantän innan den ens hunnit in i min dator. Måste rensa den, datorn alltså, det bokstavligen talat vimlar av musik och bilder, för att inte snacka om alla kopier som hamnar lite här och var.Flört

Men nu Den rafflande fortsättningen på

"Mysteriet med den försvunna mackan"

Som sagt, mackan fanns inte hemma igårkväll. Maken äter inte av mina jobbemackor, Mitt andra jag är smärt och smidig och behöver ingen mat.Flört Både jag och maken vet att jag bredde mackan med smör, majonäs och ägg. Hunden går inte gärna ut i köket på grund av golvet där. Dessutom fanns det en påse hundgodis där också och den var orörd.

Nå imorse när jag kom till jobb var spänningen stor. Skulle mackan befinna sig i kylen, eller var den på vift någon annanstans?

Jag gick in i matsalen och öppnade kylen… och där låg… Tänk vad spännande det är Flört som sagt där låg… INGEN MACKA!!!! Förvånad Vad vi på jobb vet så har ingen blivit av med mat där heller, så att någon av misstag tagit min macka stämmer inte heller. Och ingen macka i bilen heller.Förvånad Min väska har jag letat igenom två-tre gånger.

SÅ VAR TUSAN HAR MACKAN TAGIT VÄGEN?

Haha ja jag bryr mig kanske inte så mycket om mackan i sig,(jag lär ju knappast svälta ihjäl) men var har den tagit vägen? Jag har alltså fortfarande inte hittat min macka. Obestämd Det är ju en himla tur att den är väl inplastad med tanke på ägget och tiden som går. Guld i mun

Jag börjar undra om jag kommer att hitta den eller den är spårlöst försvunnen.

Ha en skön kväll

Kram Isa

Ummm

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

Vem vet, rätt som det kommer den kanske krypande av sig självt… om det dröjer tillräckligt längeTungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

fridelfina
0

Kanske nån hungrig liten hustomte norpat mackan av dig Isa? Flört

Jag har varit på Ålandshav med jobbet, det var trevligt. Där fick vi mycket god mat.Men det lustiga är att jag har fortfarande våg-gunget i kroppen, hoppas det försvinner under natten. Annars kommer jag väl sjösjuk till jobbet i morgon… Guld i mun

Kramkram, ha en riktigt bra fredag i morgon!