Godmorgon måndag 13/9
Godmorgon på er!
Så då var det ny vecka med nya möjligheter och nya äventyr igen!
I dag ska dotter ha skolfotografering så hon ska strax stiga upp så kan bli extra snygg idag
.
Själv är jag tvungen att ringa och avboka den planerade operationen på onsdag då jag är alldeles för förkyld och kass i andningen ännu för att det ska vara ok att sövas, attans oxå!
Jag önskar er en fantastisk dag
God morgon Nillan och alla andra 
Skolfotografering igen?!?!
Men osis skulle du göra en ny operation igen … du får då verkligen stå ut med det ena och det andra. Krya på dig!
Träningsvärk efter potatisupptagning men sådant är bagateller mot allt annat och jag vet att det försvinner i ett nafs eller hur?
Solen skiner hos mig och hos er då?
/kram

God morgon!
Det är alltid lika spännande när barnen har fotograferats och man får hem kuvertet med bilderna…sitter flätan eller tofsarna snett..grimaserar de..=)När jag jobbade på dagis kunde jag ju vara med när kortet togs men det var då det…
Allt har en mening Nillan och det var väl helt enkelt inte dags för din operation än. Jag hoppas nu inte att det dröjer allt för länge innan du får ny tid!
Spanis - welcome back från torpet! Hoppas ni har haft det riktigt skönt!
Idag i gråvädret tror jag det blir Carpe Diem. Man får fånga in det bästa av vad dagen har att erbjuda!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#2 Tack … jepp vi har haft det jättebra och jobbat bra och somnat tidigt!
Godförmiddag!
Måndagmorgon och dessutom den 13:e. Här är det mulet och det verkar som att solen vill titta fram. Det har regnat inatt. Jag hade fönstret öppet för det var så pass varmt igårkväll, så regnet har slagit några gånger på fönsterblecket inatt. Men det fick stå öppet ändå.
Denna vecka hoppas jag kunna producera några målningar.
Ha en bra dag!
Godeftermiddag allesammans 
Dagens kneg färdigt. Det var förvånansvärt lätt att komma ur sängen imorse.
Och bra maskin har jag haft, dagen har bara susat förbi, helt plötsligt var klockan två och det var dags att köra hem.
Sen var min gubbe så gullig att han tog min bil och körde in till besiktningen till mig, så jag kunde sätta mig och äta middag istället. Han påstår visserligen att jag sagt till honom igår att eftersom han ändå skulle in kunde han ta min bil och svänga inom besiktningen med den. Men, jag ställde ju bara en fråga.
Men det är gulligt av honom iallafall.
Ha en skön kväll, här skiner solen och det är runt 18 grader varmt.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godkväll på er sköna människor
Vad spännande det låter Dolla. Alltid kul med nya bekantskaper, helst när det finns gemensamma intressen.
Här har det varit ganska schysst väder, uppehåll och en del solglimtar. Ser att Ni varit lite upptagna och ska genast kolla in vad Ni skrivit under dagen.
Krya på dig Nilla, synd att du fick skjuta upp din op, hoppas du nu inte får vänta i evigheter på en ny tid.
Ja du Isa, låter gott att du vaknade så nyter - månen i stenbocken, kan det ha ett samband? och du, efter många gemensamma år så behövs inte många ord för att en karl ska förstå sitt bästa
hur har du haft det med fötterna i dag?
På återläsande i spalterna gott folk.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Oj, nya bekantskaper hos Dolla, sådant är alltid trevligt och utvecklande! =)
Det blev faktiskt rätt hyfsat väder här oxå framåt eftermiddagen. Hann inte njuta så mycket av det eftersom jag fick slänga i mig lite macka när jag kom hem, bränna musik till Pilatespasset jag skulle köra efter Zumban. När jag ska stimma iväg ligger inte kuvertet med taggen och nyckeln till musikskåpet där jag såg det sist
Panik, panik men det ordnade sig till slut. Ibland undar jag om det inte bor någon här som vill jäklas lite med mig ibland… för senildement har jag väl inte blivit än….eller
"Du har alltid två val"
#7 Jodå Pagan mina fötter hänger med mig fortfarande. Dom känns rätt så ok nu. Jag tror att jag trampat snett när jag var in till Helsingborg i torsdag, vissa tanter bara måste gå på kanten mellan trottoar och cykelbana. Vilken tant jag syftar på säger jag inte.

Efter många år har han lärt sig tyda min blick, när den svartnar är det dags för reträtten, och en extra god middag. Hihi 
#8 Hm Ett medium talade om för mig att jag har en guide som flyttar runt på mina saker, själv undrade jag också över det där med senilitet. Så du har nog något "bus" I huset. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

#9 Det händer liksom lite för ofta för att det ska gå omärkt förbi. Saker som bara dyker upp rätt var det är
"Du har alltid två val"