Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1828 ggr
nillanb
0

Godmorgon tisdag 14/9

Godmorgon önskar jag er allesammansKyss

Här är det grått och regnigt och riktigt inne mysar väder.

Jag ska en till min massör och friskvårds konsulent för en utvärdering som ska till läkaren. Sedan ska jag hjälpa henne med en chakra balansering och en tarotläggning.

Önskar er alla en dag fylld med fina energier!

[Spanaren]
0

Hej Nillan och alla andra!

#0 Men byter ni tjänster du och friskvårdskonsulenten … va bra Kyss

Tack och min dag är som vanligt fylld med lyckoenergier för det finns så mycket att känna lycka av.

Bara ett exempel är att kunna sitta så här och skriva och läsa vad ni alla vill berätta för mig och alla andra…bra va Flört

/kram

Doris
0

God förmiddag alla

Idag regnar det ute så tack Spanaren för dina positiva ord Jag har ett behov av att gå in här för man blir alltid glad här inne av alla trevligaKyss Vad ska man hitta på idag.Det är lugnt på jobb fronten man får väl själv höra av sig ibland. Fast september brukar vara lugnare efter alla har haft semester. Jag måste berätta i helgen var ju vi bortrest för min yngste son skulle tävla i Norrlandsmästerskapen på cykel Jon kom in som fyra i klungan och han blev etta i sin årsklass på linjelopp de cyklade 6 mil. Så jag kände mig stolt.

Ha det bra alla

Kramar

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Här är det riktigt höstrusk idag med regn och blåst. I eftermiddag skulle det bli åska också. Ja, varför inte allt på en gång?

Jag blir inte klok på denna förkylning som tycks poppa upp varannan dag. Känner mig lite mosig i huvudet. Det passar ju till vädret.

Jag önskar er alla en bra dag!

[Spanaren]
0

#2 Dollas son Jon vann sin klass i cykling och vi grattar både mamma som son. Vem som är mest stolt behöver vi inte gå in på här Flört

/kram

Doris
0

Tack Skrattande

Allting är möjligt

Isa56
0

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Lite trött idag vaknade vid två-tiden och låg sen mest och slumrade. Men nu vet jag varför jag vaknar mitt-i-natta och är het, haha nej inte för makens skull, utan för min ålder.Flört Ibland har man verkligen huvudet under armen, jag tycks ha gått runt och trott att man bara hade "vallningar" på dagen Förvånad men tydligen har jag börjat få det vid två på natten, ungefär en timme efter min man gått och lagt sig (jo jag har skyllt på honom, att han väcker migSkäms)

Grattis Dolla och din son, en mycket fin prestation.Skrattande

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Hej alla goa

Nilla hoppas du mår lite bättre idag.

Gilla, det är ju det som är så mysko med årets förkylningar, konstiga symptom som kommer o går.

Stort Grattis Dolla - verkligen en kämpe till son du har

Ja Spanis, det är ju tur att man kan se det positiva i tillvaron för vädrets makter gör sitt bästa för att göra livet surt.

Isa, din going, pest o pina att vakna så på natten, det finns bra kosttillskott för sådant säkert.

Ha en mysig kväll gott folk.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#7 Pagan tack för att du bryr dig om alla oss Kyss Ha en mysig kväll själv med de dina/ kram