God morgon tisdag 7/9
Snubblar in av en glädje och ropar hej till er alla 
Solen skiner och det blir en varm och skön dag idag också. Igår var det 18,6 grader som varmast i skuggan.
Jag ser framåt och gläds för varje tecken och varje dag som jag får se och min granne och vän ser så ledsen ut för hon gillar bara sommaren och ljuset.
Blinka och se alla ljusstunder så förtränger ni mörkret, men tränger sig mörkret ändå på
så tänd upp din tillvaro på alla sätt, med ljus och lampor, glättiga färger och småtokiga infall.
/kram
God morgon
men för mig blir det snart god natt för jag ville titta in här innan jag går och lägger mig för jag har jobbat natt , ska jobba den som kommer också ! Det blir nog fint väder i dag. Det var dimma när jag körde hemåt
Ha det bra
kramar/dolla
Allting är möjligt
God morgon allihop.
Jobbig natt med lite sömn och mycket tårar. Avstår jobbet idag med.
Önskar er alla en fin tisdag!
Tackar spanaren för underbara ord.
Kramar
"Låt själen vara fri"
# 1 Sussa gott 
# 2 Kramar om dig
och tack *ler*
Hej allesammans!
Vilken fantastisk morgonrunda i skogen vi har haft i dag jag och Svea
, solen skiner och det är bara att gå ut och andas in skogens energier ..som den finaste healing.
Jag satte mig på en sten vid sjön och hade en underbar meditationsstund en hjärte meditation där jag andas in kärleksfulla härliga energier och andas ut gammalt skräp jag inte vill ha i hjärtat.
Nessagumman varma kramar till dig
Jag sänder dig lite energier…
Spanis ditt lilla energiknippe du sprider ditt härliga smittande ljus över oss alla
Natit natti Dolla
Ge dig en dag av glädje!
#4 Tack Nillan *ljuset*
och jag vet hur den känsla är som du så vackert beskriver för oss alla. Skogsmeditation gör susen för …
… vad trodde ni
… själen så klart *gapskratt*
#5 Hrm harkel min fantasi är det tydligen inget fel på
*asg*
Godförmiddag!
Det blev sent inatt eftersom jag satt uppe och gjorde en skiss. Det var inte meningen men jag tappade helt bort tid och rum.
Så jag lov länge idag.
Det är väldigt höstligt väder här idag. Blåser och är mulet. Bara regnet som fattas. Men det gör ingenting för jag ska inte lämna hemmet så mycket idag. Det blir skissarbete och målning.
Och lite bokläsning. Jag kom ju över en deckare i lördags, av Åsa Larsson. Det handlar om ett par som dyker efter ett flygplansvrak i en fjällsjö och de blir fast eftersom någon uppenbarligen inte vill att de ska hitta vraket. Det som är intressant i boken är att författaren låter den döda kvinnan berätta vad som hände där nere i djupet och även sedan, att hon försöker få kontakt med bl a en poliskvinna genom att "spöka" för henne. Intressant!
Ha en bra dag.
Och Nessan, du får en liten extrakram! 

Godagens gott folk
Nessa, en extra varm kram till dig idag.
Skulle behöva en stund för meditation jag med, fast då får jag komma ner i varv, det är svårt just nu. Men det låter himla skönt Nillan.
Sicken spännande bok Gilla, vad heter den?? jag gillar Åsa Larsson.
Här har jobbats som vanligt, sedan flängt runt på ärenden och veckohandel. Ska laga middag och ta mig en lur efter maten.
trevlig kväll på er, kramis.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 9 - "Till dess din vrede upphör"
Boktiteln alltså 
Aha! Finns där fler som i en serie?

ja nu kollade jag ju givetvis och de tre första har jag, men inte denna, dessa handlar om Rebecka
Wikipedia: Romaner
- 2003 - Solstorm (filmatiserades 2007, se artikeln om filmen Solstorm)
- 2004 - Det blod som spillts
- 2006 - Svart stig
- 2008 - Till dess din vrede upphör
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag får inte upp länksidorna, men jag har sett Solstorm med Lena Endre i huvudrollen. Ja, men då vet jag precis! Jag får spana vidare på hennes romaner.
Jag fick låna en bok av min svärdotter, som handlar om kommissarie Winter, som har gått som TV-serie. Åke Edwardsson heter författaren. Men jag gav upp den boken. Tyckte det var för mycket med manliga polisproblem och deppighet. Men Åsa Larsson skriver på ett sätt som gör mig intresserad.
Camilla Läckberg är också en författare som verkligen kan fånga uppmärksamheten från första sidan!
Godkväll allesammans 
Idag sov jag lite längre, sen fastnade jag i ett spel på facebook.
Rätt som det var så fick jag börja fixa med matlåda till jobb och äta middag. Glömde bort att skriva här.
Men nu har jag fixat till det med.
Ikväll stressade jag runt sista timmen för att få förberett för nattskiftet,så de har grejor till första timmen. Och när jag varm och svettig fått ihop det sista vid tio-tiden, då kommer ställaren och stänger maskinen,
Den skulle inte gå inatt. "Suck" Jag kunde tagit det lugnt.
Fast då blir morgonskiftet glada, iallafall.
Nessan kram till dig.
Och kramar till er allihopa.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tack för alla varma kramar! 
"Låt själen vara fri"