Godmorgon Måndag 6/9
Godmorgon på er
Då var det måndagsmorgon och vardagen slår till med full kraft.
Hela familjen är vrålförkylda och febriga.. gubben åkte på jobb med väskan full av alvedon och nässpray, han kommer som vanligt hem torsdagkväll eller fredag morgon.
Veckan är fylld av aktiviteter och föräldramöten..jaja det är ju bara att göra sitt bästa.
Ha en skön måndag allesammans
God morgon allihop.
Önskar er alla en fin måndag.
Kramar
"Låt själen vara fri"
Hej Nessa kul att se dig igen
Godmorgom Nillan, Nessan och alla andra 
Ser ut till att bli en fin dag. Kort arbetsvecka, ska bara jobba måndag, tisdag och onsdag.
På torsdag ska jag till Helsingborg till tandläkaren och fredag tog jag ledigt.
Krya på er Nillan
Önskar dig med en skön måndag Nessan.
Ha alla en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ledsen för min frånvaro, har varit tokförkyld.
Kram
"Låt själen vara fri"
Hoppas du är bättre nu Nessan.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jo förkylningen är bättre men jag fick ett dödsbesked i helgen. 
Kram
"Låt själen vara fri"
Åhh Nessa så fruktansvärd hemskt för dig
Varma styrkekramar till dig
Hej alla!
#6 Får börja med att beklaga sorgen till Nessa 
Sedan så hörde jag att förkylningen härjar vilt i hela landet och Apoteket får sälja riktigt bra 
#0 Nillan "ljuset" försök om det går med att ta det lugnt! Hur mår Svea?
Här skiner solen och naturen har börjat med att visa upp sin färgglada skrud.
Ha det alla/ kram
Godförmiddag alla!
Jag börjar med att beklaga sorgen Nessan! 
Mina barnbarn var också snuviga igår så kanske jag börjar nysa om ett par dagar.
Oj vad jag har sovit inatt, som en stock. Känner mig som att en ångvält kört över mig idag, men är på gott humör. Solen skiner här och ska jag ut idag så tar jag cykeln. Mina fötter är fortfarande i chocktillstånd efter gårdagen
. Och jag fick rejält med sol i ansiktet.
Jag får se vad jag gör med dagen. Har ju lite målerijobb som vill göras! Och en nyinköpt bok som vill läsas. He he ;-)
Ha en bra dag!

Hej alla goa.
Nessa verkligen ledsen för vad som hänt
Funderar kring alla förkylningar som går just nu. Konstiga följder och symptom förutom de vanliga. Feber, yrsel, svimningsanfall, körtelfeber, halsfluss, kraftig huvudvärk, kräkningar - är de följdsymptom folk i min omgivning råkat ut för. Verkligen oroande, inte ens en förkylning är hederlig längre.
Nyss hemkommen från jobb & hundpromenad. Solen har varit framme i dag med, men nu sedan ett par timmar har han gått i vila, enligt prognosen kommer han vara borta bland de grå hela veckan. Dags att börja ladda med D vitaminer och rosenrot.
Ha en fortsatt trevlig måndag goa vänner.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväll. Jag har varit förkyld jag också. # 6, jag får beklaga sorgen, jag skickar varma tankar till dej.
Förra veckan drabbas jag av infektion av nagelband, fy katten vad ont jag har haft. Läkaren fick skära upp runt nagelbandet, har ätit pencilin i 8 dagar.Det är löjligt infektion i nagelbandet.
# 12.Hej Pagan. Det är bättre, nu i morgon tar jag de sista pencilin-tabletten. Det är så illa så jag nästan fick blodförgiftning.
# 14. Tack för omtanken.

Nessan, jag beklagar verkligen! Skickar en stor varm kram till dig!
Ja det är verkligen förkylningstider, trots allt har vi klarat oss ganska bra i familjen (peppar, peppar)lite snuvigt och snorigt bara. Skickar friska kramar till er alla! *Kram*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus