Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 1116 ggr
Destany
0

dum fråga kanske

Men det e såhär att jag spådde mycket innan i tarotkort. Jag slutade efter ett tag men tänker ta upp det igen.. nu e min fråga e det nån mer än jag som när jag håller i tarotkorten så sticker det liksom i händerna.. inte obehagligt men skumt. det känns ju inte så när jag håller i en vanlig kortlek..

e det nån mer som upplevt det så?

nillanb
0

Välkommen hit !

Det finns inga dumma frågorGlad

ja jag kan känna pirret i händerna ett bra teckenFlört

[GunillaR]
0

Jo detta kan hända lite då och då! Flört

Destany
0

ok skönt jag inte ensam om det :) men vad e det som gör det? energin de utstrålar eller?

[GunillaR]
0

Det är energin du känner!

Destany
0

ok känner alla människor det eller bara de som kan spå?

[GunillaR]
0

Det är nog bara de som kan känna av energierna, men inte bara de som kan känna av korten utan också de som kan utöva healing. Om du får tillfälle så kan du göra ett litet test på en kompis. Du håller din handflata ungefär 5-10 cm ovanför hennes axel. Då bör du kunna känna energierna och kompisen känna värmen. Försök!

Isa56
0

Jodå, nångång händer det, att det liksom sticker i fingrarna.

Fast för mig är det vanligare med stickningar när jag har en sten i handen eller lyssnar på meditationsmusik, eller bara tänker intensivt på någon, då kan det kännas upp i underarmarna.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Det kan stickas till också om man har lagt ut korten med baksidan uppåt, utspridda och ska dra ett kort. Om man låter vänsterhanden "söka" efter det rätta kortet så kittlar det till som om man får en lite ministöt när man har handen över detta kort.

Mycket bra att träna upp denna förmåga!

Elpida
0

Mmm, vad bra svar du har fått. Stickningarna är en bra "grej" som du ska träna dig med som Morgaine skriver!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus