Godmorgon söndag 5/9
Godmorgon alla godingar
Jag har varit vaken länge nu. Det är kallt ute 3,9 grader och dimman hänger tung.
Morgonyoga på altanen är det slut med för säsongen.. men yogat har jag gjort och mediterat en stund nu sitter jag här i lugn och ro med en kopp te. Snart dags att väcka Svea för morgon promenaden, lata hund hon kommer inte innan jag skrammlar med kopplet!
Önskar er en skön söndag
Godmorgon Nillan och alla ni andra goa vänner 
Kallt är det här också. Vinterns första frost. Men solen skiner och det börjar bli lite värme.
Hehe En sådan hund har vi också haft, gammal och lat var hon på slutet, då skulle det gärna krusas lite först. 
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon!
Idag är jag uppe lite tidigare än vanligt. Jag ska iväg med sonens familj på flyguppvisning på Ljungbyhed.
- J29 Flygande Tunnan
- 32 Lansen
- 35 Draken
- 37 Viggen
- 39 Gripen
Say no more 
[

hej alla goa själar
Här är kallt och krispigt. Solen skiner men han har svårt att få till det med värmen.
Sov och drömde underligt även i natt. Vaknade med nackspärr vid 3 och låg ett par timmar på spikmattan, lindrade inte så mycket och nu har det spritt sig så det ligger som en järnring av huvudvärk över ögonen. Ska göra lite mjuka yoga övningar och täääänja ut mig så det blir bättre under dagen. Hade tänkt mig ut i svampskogen senare och då vill det till att jag är mjukare i kroppen.
Ha en härlig söndag mina vänner och njut av dagen.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag hänger på här med ett God Natt!
Jag blev hämtad vid halv 12 tiden idag och kom hem vid halv 9. Vi har haft en fantastiskt underbar dag med solsken, flygplan, bilköer, varm korv, bajamaja, och ännu mera solsken och ännu mera flygplan. Det blev väldigt mycket gående eftersom det var stora ytor på Ljungbyhed. Mina fötter känner sig som att de har gått en mil, mitt ansikte är solbränt, mina ögon är irriterade och min nacke börjar bli lite stel efter allt uppåt-tittande.
Tyvärr blev det inga bra bilder av flygplanen. De flyger så fort så man hinner ju inte med. Det är också svårt med en digitalkamera där man inte kan följa motivet med sökaren. När jag öppnade upp mina bilder så var det en massa blå himlar med vita molntussar, och faktiskt ett flygplan hade jag fått med - en vampire. Men det var inte så skarpt så jag tog bort det. Däremot så tog jag några bilder på mina små älsklingar.
Jag har suttit ikväll och tittat på en spännande film med Al Pacino och snart väntar sängen.
Natti!