Godmorgon lördag 4/9
Godmorgon Isa och ni andra 
En härligt vacker höstmorgon lockar ut mig för lite pyssel i trådgården.
I natt har jag sovit!Hurrra!!!
Så nu ska jag ta vara på energin som jag fick må gött dag ute.
Önskar er en fantastisk dag!
Hej!
Smiter in en stund för att säga ett snabbt hej 
Begravningen var ljus och fin igår trots vemodet
I kväll ska släktingen vinkas av. Köttsoppan som vi bjöd anhöriga på i torsdags bev uppskattat
/kram
Nillan vad skönt att du fått sova inatt, njut av dagen, det är du värd.
Spanaren vad bra att den blev fin. Det är ju en väldigt viktig del i sorgearbetet, även om den kan kännas lite övermäktig, Vad skönt att soppan blev uppskattad, ja det är gott med köttsoppa. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godmorgon alla goa själar
Tänker på dig och de dina spanis.
Här är kallt och soligt. Har tänkt vara ute och röja i trädgården under dagen, så vädret är ju perfekt. Har drömt konstiga drömmar i natt. Tror att din artikel är en del av anledningen Isa. Jag ska i alla fall bära bergskristall idag, för det var ett av drömmens budskap.
Ha en bra lördag allihop.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmiddag!
Jag har sovit gott inatt och det var skönt. Kände mig inte alls bra igår, men det kan ju vara så vissa dagar att man får feber och värken stiger.
Idag skiner solen och det ser klart och fint ut i luften. Kanske en cykeltur?
Spararen, det blir bättre nu efter begravningen. Det är en process och begravningsakten är en del av denna. Smärtan kommer att avta för att ge plats åt fina minnen.
Jag önskar att ni har en fin lördag alla!
#4 Hehe Pagan, men visst drömmer man konstigt med stenar i närheten. Det vet du ju att jag gör också.
Fast sist drömde jag om jobb, jag sprang in till min chef och sade till honom att han måste skynda sig att bli klar med vår arbetslista för branddörrarna gick ner överallt och vi skulle inte hinna ut, (nej det brann inte). Men jag hade en okänd man som sprang efter mig hela tiden, och kände en osäkerhet inför honom.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Isa och Gilla … tack 

God middag!
Underbart väder ute och snart ska vi åka på fotboll. Min mellandotter är på loppis i skåne med sin farmor och har skickat massa mms på grejer hon hittar. Snäll som hon är ska hon köpa billiga krukor till sin mamma
Spanaren, ett steg till på vägen är taget. Som Gilla säger så kommer de fina minnena vara det som bor kvar i hjärtat. *Kramar till dig och familjen*
Borde varit ute och grävt i trädgården men istället har jag legat på altanen och äntligen läst ut min bok
. Ibland måste man bara njuta oxå!
Ha det finast idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag alla
En speciell tanke till dig spanaren och dina anhöriga kramar till er
Idag har vi haft kaffe främmande och har fixat inne lite ska gå ut snart en stund i bärbuskarna men det ser ut att bli regn så det blir kanske inte så länge. Ikväll ska vi på fest
Ha en fin lördag
Allting är möjligt
Vilka vänner jag har … tack för all värme 

Du vet ju spanis hur mycket du tillför av din värme och goda energi. Sådant ger avstamp hos oss och då vill vi ju så gärna att du ska ha det gott och må bra. Nu har du det väldigt jobbigt och vi tänker alla på dig och önskar att det vore annorlunda. Vi kan inte lindra din sorg och dina inre upplevelser men vi kan visa att vi finns här på vårt lilla sätt. Många varma tankar går nu till dig under din svåra tid. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Åhh Spanis..
Så fint att begravningen blev ljus och vacker.
Underbara du som tar hand och månar om alla 
Tänker på er!
Ljus och varma energier till dig och dina nära.
#11 Så fint sagt och stort TACK 
#12 Tack Nillan "ljuset"