God morgon 3/9
Fick skrapa rutorna i morse, känns liiite för tidigt. Solen lyser och det verkar bli en vacker dag även idag. Ikväll ska vi till min fd. chef och fira av honom med grillat och kräftor, ska bli hur trevligt som helst!
Hoppas ni har en härlig helg framför er vad ni än ska ta er för!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och ni andra
Åhhh så skönt att det är fredag!!!
Efter en ovanligt snärjig vecka längtar jag efter lite mys pys
Ha en riktigt bra fredag!
Godförmiddag!
Solen lyser härligt idag och jag har sovit gott inatt.
Ja, nu ska jag fundera ut om jag ska göra en cykeltur idag eller det ska bli en promenad. Det blir nog cykelturen.
Och sen har jag ju en del dukar som vill målas på 
Ha en bra dag med myyyys!

Fick oxå skrapa rutorna i morse, ja visst är det fööör tidigt!
Efterlängtad fredag, sååå underbart. Kommer visserligen ha fullt upp i helgen, men det blir mestadels trevligt.
I kväll ska jag glömma min idiot till chef, krypa upp i soffhörnet med ett glas rött, se på dobidoo och förföra min karl. Ungefär i den ordningen. 
kram på er och har en underbar fredag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

#3 Det lät riktigt trevligt! ;-) Jag får väl grilla med arbetskamraterna, åka hem och ta ett rött och sedan ta hand om maken - eller kanske jag vänder på det sista he he =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godkväll allesammans 
Jösses vad dagen sprang fort iväg.
Bra jobb idag så tiden gick jättefort. Sen hem och äta, slumra en stund sedan tvätt. Och nu är klockan snart halv sju.
Kallt imorse runt 1-2 grader, men rutorna slapp jag skrapa.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godkväller!
Jag har varit iväg idag och handlat häftklammer på en byggmarknad, och sen gick jag vidare till ett köpcentra för att inhandla lite förnödenheter.
Och när jag kom hem så var det precis som all energi bara rann ur mig. Som när man tar upp badkarsploppen!
Jag hade köpt två nya leksaker till katten, en fjäderpinne och en tygekorre. Den där fjäderpinnen älskar hon. Jag kastar iväg den och hon hämtar den. Och så busar jag med den så att hon får jaga den. Till slut så var katten så trött att hon låg på golvet och flämtade. Då hade vi busat i två timmar, så jag fick avbryta det hela. Hon var alldeles varm om tassarna! Så nu är vi två stycken utslagna individer här! 
Men nu ska jag tillbringa kvällen i TV soffan. Katten ligger och sover någonstans. 
Godkväll allesammans
I kväll var jag lat och det fick bli hämtmat
det var smarrigt med kinamat det var längesen sist.
God kväll alla
Kom hem från stora staden Östersund Jag var ute efter en ny bh och en ny snygg tröja att ha vid festliga tillfällen. Jag köpte 2 tröjor och en bh plus att jag hamnade på en butik shamanen där man kunde få några orkelkort lagda utan kostnad jag blev spådd och hon var duktig och jag köpte 3 st stenar en onyx ,mokait och en jaspis dalmatiner, Jag sitter nu med ett gott glas vin och mår jättebra
Ha en fin kväll
kram/dolla
Allting är möjligt