God morgon 2/9
Ännu en vacker dag att vakna upp till! Igår var jag ute med maken och hans fotbollskillar i skogen på lite trekamp, vädret var så fint när vi åkte… när vi satt på fyrhjulingarna började det regna, myggen bet oss men det var himla trevligt ändå =)
Ikväll blir det lite träning och mys med barnen. Ska även plugga lite Tarot!! ikväll eftersom en tjej kommer på söndag och vill ha lite vägledning! =)
Trevlig onsdag allihop
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Tror jag ska ta det lugnt idag, om detta nu går.
Det är mulet idag, lite små bitar med blå himmel syns mellan molnen. Så det kan bli vad som helst av detta.
Ha en skön dag!
Hej på er!
Nu har jag vaknat!, jag kröp ner i sängen igen när jag skickat dotter till skolan, kunde inte sova i nat heller magen krånglade.
Solen lyser och nu ska jag ta en promenad och andas in lite frisk kuft och kvickna till.
Ha en härlig dag!
Godkväll Elpida, Gilla, Nillan och alla andra vänner här. 
Var så trött i ryggen när jag kom hem så det fick bli en tupplur på en timme idag. La mig på en sådan där eluppblåsbar madrass. Den är skön när man är trött i kroppen, men inte vill sova för länge.
Lite molnigt, men solen tittat fram hela tiden. Det har varit en fin vecka när det gäller vädret.
Ha en skön kväll.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godeftermiddag!
Idag har jag suttit en timme igen på balkongen i solen. Nu börjar jag få tillbaka min färg igen. Den försvann litegrann först när det var för varmt och sen när det bara regnade. Det är verkligen skillnad på vädret nu. Kalla nätter och varma dagar. Men det är skönt!
Ha en skön kväll!
Javisst är det en skön årstid nu, för oss som har svårt med för mycket värme.

Absolut! Både septemer och oktober kan vara väldigt sköna.
Alla årstider har ju sin charm, men jag mår nog bäst på våren och hösten. 
Jag tror att jag mår bäst på hösten, eftersom då lugnar allting ner sig. Inte bara det att en massa "måsten" försvinner utan att man själv också känner att man tryggt och säkert kan sätta båda fötterna i sitt själv. Man "får lov" att sitta inne och kura skymning. Man behöver inte flänga runt som en löksill 

Hehe det skulle jag vilja se Gilla. Flänga runt som en "löksill" 

Men jag håller med dig, på hösten kan man utan dåligt samvete bli sittande inne och pyssla med sina intressen.
God kväll
Jag gillar också hösten men här kan det vara kallt på dagen och regna ibland men då kan man vara inne med gott samvete och när solen skiner då är det skönt och gå ute och titta och fota alla vackra färger älskar höstens färger Idag har jag plockat svarta vinbär!
Allting är möjligt
God kväll. Alla trevliga människor i detta avlånga land. Här i Vänersborg har det varit varmt och solen har varit framme, hela dagen.
Jag är tvärtemot jag gillar våren, när alla träd blommar. Allt grönskar. Visst alla årstider har sin charm.