Tips?
Har ni några tips på hur jag kan bli gladare i dessa trista regniga tider? Ni ska veta att vi har inte haft ett enda högtryck i sommar där jag bor i Jämtland 
Åh, min vän. Du har ju glädjen inneboende i dig!
Du är en så varm och positiv person. Att du känner dig lite nere nu beror på att du är fysiskt trött och det är väl inte så konstigt?
Snart kommer du att få njuta av höstens skådespel av alla färger och andas in naturens kraft. Meditera och gör lite energihöjande övningar så vänder det ganska snart kanske redan imorgon.

Medarbetare på Tarot
Finns där något du kan göra i skapandets tecken? Som inte är fysiskt ansträngande alltså.
Låna några intressanta böcker på biblioteket?
När jag känner mig "låg" brukar jag färga håret. Ta ett långt bad med en bok. Lägga på ljusa gärna gula dukar på bordet, köpa lite blommor. Läsa böcker, lyssna på glad musik. Gå ut och gå, eller lägga mig och meditera eller bara sova.
Hoppas det känns bättre idag. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Boka en resa till soligare trakter i december månad. Egypten! Du har väl alltid velt se pyramiderna! Och åka båt på Nilen. Har du en stor väska så kryper jag in där.
Hej jag försöker komma ihåg de fina dagarna för det har varit sol här också men oftast ser man bara det som är dåligt regn och åter regn ! Jag bor också i Jämtland!
Allting är möjligt
Tack allihopa och Christel vad du är gullig!