Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1471 ggr
nillanb
0

Godmorgon onsdag 1/9

Så nu har hösten anlänt!,

visst känns det vemodigt att ta farväl av sommaren för att ta emot hösten. Det är dags att se naturen göra sig redo för den långa vilan.

Jag får även idag en väldigt hektisk dag med det ena mötet efter det andra, fram till kvällen så ska jag tända några ljus och mysa en stund.

Gör det bästa av er dag!

Elpida
0

God morgon Nillan och ni andra som kikar in idag!

Jo, nu är det höst ute. Körde till jobbet i dimmslöjorna idag. Luften är så där krispig och klar som den blir på hösten, solen lyser lågt mellan trädtopparna och nu väntar ju faktiskt en fantastisk tid. Mycket färger och förhoppningsvis soliga, småljumma dagar i trädgården =)

Ikväll ska jag hjälpa maken på fotbollsträningen. Istället för fotboll blir det samarbetsövningar i skogen och lite grillat =)

Hoppas du inte får det för jäktigt Nillan och att du hinner varva ner ikväll!

Sköt om er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej!

Hoppas det lilla som känns i halsen försvinner för jag har inte tid med att vara "typ" förkyld Flört

Jag kommer att bli osynlig i några dagar från och med i morgon. Idag ska jag göra en soppa och baka för det kommer släktingar och äter hos oss i morgon kväll.

I morgon ska vi först hämta en annan släkting som kommer med tåg till en annan stad och sedan göra ett sjukbesök.

Fredag begravning av de tre omkomna i bilolyckan den 25/7.

Lördag besöka sjuka anhöriga på lasarett och lämna av släktingen vid tågstationen i en annan stad.

Alltså full Agenda från och med i morgon/ kram

Ps Hösten är så vacker och klar och skön Glad

nillanb
0

Goa härliga Spanis!!!Kyss

Glöm inte att ta hand om dig själv i allt det här!

[Spanaren]
0

# 3 Men Nillan "ljuset" är du här och värnar om mig också Kyss Det känns så bra att ge av det jag har … kärlek/ kram

Elpida
0

Finaste spanis, vad vore omvärlden utan din osjälviskhet och kärlek! *Kramar med ljus och kärlek till dig*

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

#5 Tack älskade Elpida-vännen Kyss

[GunillaR]
0

God förmiddag alla godingar!

Ja nu är sommaren slut men förhoppningsvis kan vi få njuta av en skön och mild september. Jag tycker om denna månad eftersom det fortfarande är varmt men inte svettigt varmt och framförallt för att allting börja lugna ner sig, både natur och människor. En skön månad!

Här skiner solen men kanske det skulle komma några stackmoln till eftermiddagen. Jag får fundera på om jag ska sätta mig på cykeln en tur eller om jag ska ägna mig åt min favoritsyssla.

Får fundera ett tag till……..

Ha en bra dag!

Doris
0

God eftermiddag! Här uppe är det växlande molninghet sol och regn och 11 grader varmt. Var ut och plockade lite luktärt idag. Det doftar så gott inne nuGlad

Ha en fortsatt fin eftermiddag

kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godeftermiddag!

Det har inte blivit någon cykeltur eller någonting annat heller för den delen. Min kropp behöver ta igen sig efter gårdagen, eller så är det en infektion jag har. Jag blev bara så trött så jag var tvungen att lägga mig en timme innan lunch.

Usch och bläää! Jag hatar när kroppen inte vill som jag vill.Rynkar på näsan

Men jag ska sätta mig ner nu och färdigställa en målning som är såld. Det ska jag väl kunna orka Tungan ute

Ha en fortsatt bra dag!

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll allesammans Skrattande

En dag för stilla eftertanke. Mina tankar går dels till dig Spanaren och de dina. Men det är också idag två år sedan min mor stilla gick vidare, nästan 83 år. En liten människa med ett enormt hjärta av guld. Saknaden är fortfarande stor, men hon hade diabetes, var nästan blind hörde dåligt och hade mycket värk på slutet, så för henne var det skönt att få slippa värken, hon var mycket trött. Jag skrev sju sidor om hennes liv förra året, och ändå berättade jag bara en bråkdel.

Vi hade förmånen att få ta adjö. Alla har ju inte det. Så stor kram till alla som mist någon kär och nära.

'Kram ha en skön kväll. Och var rädda om varandra.

Isa

(Verkar inte som våra pensèr har förstått att det är höst, nästan iallafall)Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Isa … godhjärtade själ … vem sörjer inte sin mor Gråter Skulle vara intressant att läsa vad du skrev för kärleksförklaring till henne. Min mamma var 63 år då hon avled och 83 år är ingen ålder heller.

Tack för att du tänker på mig och alla andra Kyss och vi tänker på dig!

/kram

Isa56
0

Tack Spanaren. Kyss

Ingen är som mamma. Glad

Jodå visst kan du få läsa min berättelse om mamma. Kyss

Kram

[Spanaren]
0

#12 Tack Isa och jag vet själv hur viktigt det är att få visa upp sin älskade mamma Kyss

Elpida
0

Fina fina Isa *kram*

"Du har alltid två val"

Isa56
0

Tack Elpida. Kyss *kram* tillbaka