Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1550 ggr
nillanb
0

Godmorgon Tisdag 31/8

God morgon på er alla godingar!

Jisses vilken dag det blev i går möten hit och dit och karate för dottern och sedan i väg själv för att avsluta kvällen med yoga!

Underbart att avsluta dagen så.

I natt har jag sovit något bättre, men har beslutat mig för att ge mig förmiddagen för återhämtning.

Jag var tvungen att plocka fram och använda mig av min onyxsten igår, för att släppa ut lite skråp och stress ur systemet..

ha en härlig tisdagKyss

[Spanaren]
0

Hej och hejdå … har mycket på Agendan idag så jag känner mig lite stressad.

Ha det bra alla med sömn och allt vad som behövs för att ni ska må bra/ kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag ska jag åka och köpa lite material till måleriet. Jag har massvis med inspiration men inget att måla på, och igår fick jag sålt en tavla så nu kan jag köpa material.

Tjolahopp!

Elpida
0

Hej hej!

Har haft sovmorgon idag, maken är i Tyskland så jag följde med minstan till skolan på morgonen. Stannade en stund med henne innan jag åkte till jobbet.

Mycket att göra, skrivbordet är fullt och solen lyser så vackert utanför fönstret. Ikväll blir det lite födelsedagskalas hos systeryster, alltid gott med lite fika =)

Grattis till den sålda tavlan Gilla!!!

Nillan och Spanis, glöm inte återhämtning mellan varven. *kram*

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Hello there

Även idag lyser solen vackert. Blå himmel och varmt och skönt. helt underbart! Jobbat, veckohandlat och nu står middagen och puttrar. Kasslergratäng smarrigt. Hoppas alla haft en trevlig dag och att en ännu trevligae kväll står er till buds.

Stort grattis till vår eminenta Gilla, en annan får ju inte betalt för sina tavlor - bara i så fall kanske i gammal ostFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag Skrattande

Solen skiner och det är såå skönt.

Två nätter på rad som jag vaknat vid två-tre och inte somnat igen, man blir så seg och trött i kroppen. Skrikandes

Men när jag kom hem hade min make stekt lax och och gjort en god kall sås till. Sen har jag "nannat" kudden en timme, och nu ska jag gå ut och ta lite kaffe i trädgården. Får passa på och njuta av det fina vädret. Tungan ute

Grattis Gilla.Skrattande 

Hehe Pagan, det finns vissa tavlor jag helst behåller för mig själv. Flört

Hoppas ni alla får en lugn och avkopplande kväll.

Var rädda om varandra.

Kram Isa

En bild jag tog igår, ena hörnet av vår "naturtomt" Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Tack för grattisar Skrattande

Tavlor gör jag dagligen, ibland målar jag dem och ibland får jag betalt för dem Cool

Vilden underbar bild Isa! Fantastiskt ljusspel med grönskan.

Idag har solen strålat från en molnfri himmel och det har varit så skönt. Jag var uppe på stan och handlade lite målargrejor och tog en promenad halva vägen. När jag väl kom till butiken så hade han lunchstängt och öppnade inte förrän om 55 minuter. Så jag knallade iväg till nästa butik, ungefär ytterligare 10 minuters gångväg. Och så fick jag det jag skulle ha och tog bussen tillbaka.

Nu har jag suttit en timme på balkongen i solen. Det är perfekt nu när det inte är så varmt. Härligt!

Önskar er alla en skön kväll!

[GunillaR]
0

Isa, jag tog mig friheten att beskära din vackra bild. Den här skulle jag kunna använda som förlaga till en målning.

Isa56
0

#7 Det får du så gärna göra, Gilla Skrattande Det är taget från vårt uterum. Jag älskar att sitta där och bara titta.Tungan ute

Det kom en "solskensskur" lite senare, tog ett kort på det också.

[GunillaR]
0

Så härligt att ha en sådan utsikt Glad

[Spanaren]
0

Så vackra bilder Isa … tack Kyss

Gilla … bilden blev ännu bättre när du beskar den Kyss

Isa56
0

Ja den blev bättre när den blev beskuren. Skrattande

Tog en till (har tagit många bilder där) Där det blivit rött i trädet av solen, slänger in den med. Flört

[GunillaR]
0

# 10 - Tack Glad

Jag fick en liten känsla av rennäsansmåleri när jag såg bilden. Det är så fin kontrast och spel mellan ljus och mörk grönska.

Isa56
0

#12 ja det blev en härlig bild. Det blev så bra skärpa i den också.

Och det är så skönt att kunna gå ut och bara känna friden och för det mesta tystnaden.Skrattande "En lisa för själen" Trots att vi har lite hus runtomkring, plus järnvägen ett hundratal meter från tomten, är här förvånansvärt tyst.