Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1679 ggr
[GunillaR]
0

Måndag 30 augusti

Godförmiddag!

Här skiner solen just nu. Undrar om det ska bli lite mera värme. Det var kallt igår.

Idag är det tvättdag med allt av detta innebär. Nåja, några fritidsproblem finns inte här Flört

Jag önskar er alla en bra måndag!

Mads
0

Sista semesterveckan här och vädret i Helsingborg är just nu strålande sol och ganska skönt !

Har varit ute med lillfisen hela förmiddagen, nu vilar han och jag passar på att sitta här en stund och klura ut vad vi ska göra med resten av dagen.

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Elpida
0

God eftermiddag!

Har sovit uruselt och fick tarmvred på morgonen efter de där j-la nötterna jag stoppade i mig innan jag lade mig igår..

Har massor att göra här på jobbet men kommer att få vara ledig halvdag imorgon och följa med lilltösen till skolan, sedan får hon väl följa med mig till jobbet på eftermiddagen :-\

Vädret är skönt ute och jag längtar redan hem..=)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Hej på er!

Trött efter en sömnlös natt även jag..möte på förmiddagen iväg med lilltejen om en stund!

ha en fin dag alla!

[Spanaren]
0

Hej på er!

#2 Det låter som min födoämnesallergi … får du inte magkatarr efter detta anfall också?!?!

Jag har bilen idag och har varit och fixat med blommor och telegram till begravningen nu på fredag.

/kram

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Jag har inte heller sovit så gott inatt. Vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om ordentligt. Däremot så har jag sovit som en stock under fullmånefasen.

Låter jobbigt Elpida med kramper i tarmarna. Blir det alltid så när du äter nötter? Nötter är ju svårsmält föda och kanske olämpligt att äta innan sängdags.

Pagan
0

Hej alla goingar

Så ur jobbigt Elpida, förstår att det är svårt att låta bli godsakerna fast det kommer surt efter. Hoppas att du känner dig bättre framåt dagen. Kan Ni tänka er att solen lyser även idag över min del av världen. Sååå underbart. trodde den gått i ide redan. Jobbet klart, hundpromenaden oxå och nu sitter jag och känner goda dofter från köket. Äldste sonen lagar Tacopaj. Sicken lyx morsa jag är.Skrattande

Drog domedagen i morse, än har inget omvälvande skett, men då det bara är för en dag så kanske det kommer i mindre dosFlört tog min citrin med mig under dagen som extra skydd.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#4 Jodå, den kom som ett brev på posten. Mådde konstant illa hela dagen, å andra sidan satte jag inte i mig något annat onyttigt…;-)

Idag är jag piggare och har t.om tagit en liten kopp kaffe!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus