Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1648 ggr
Pagan
0

Godmorgon söndag

Upp o hoppaSkrattande sitter i solen och läser Avalons Dimmor. Väl inpackad för det är lite kyligt. Inne på min tredje kopp kaffe så jag är nog vaken nu. Solen börjar vakna till och det ser ut att bli en väldigt vacker dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godmorgon Pagan och ni andraGlad

Ja visst ser det ut att bli en fin dag även här, solen visar sig och det ger extra energi.

Nu är det dags att fixa frukost till familjen som börjar vakna.

Ha en skön dag!

[Spanaren]
0

Hej!

Här har jag varit uppe länge Flört och det regnar igen och kors i taket vad det vräkte ned i morse.

Myser där jag sitter och leendet känns varmt och soligt Flört

Ha det mina vänner/ kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag.

Här i Malmö skiner solen just nu men det finns hotfulla moln i kanterna, så det kan nog bli hur som helst idag. Jag måste åka och handla mjöl och jäst, tänkte baka bröd idag. Det var så längesedan.

Annars blir det nog inte så mycket gjort idag, fast vem vet.

Ha en skööön söndag!

Elpida
0

God middag!

Vaknade till sol idag och även om molnen visar upp sig hoppas jag att det blir en härlig sensommardag. Tänkte åka upp till förra grannen och plocka äpplen till en äppelpaj, ska nog göra några extra för de går ju att frysa in - och jag äääälskar äppelpajSkrattande.

Hmm, tredje koppen kaffe Pagan, jag har inte hunnit till första än. Ska nog gå och sätta på pannan för nu blev jag sugenFlört.

Spanis, saknat dig!!! Ditt leende värmer ända hit!Glad

Lycka till med brödbaken Gilla!!!

Ha en härlig avslutning på veckan!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#4 Men jag skriver ju här varje dag jag är hemma?!?! Fast det blev senare igår Flört

Äppelpaj … jag kommer Tungan ute

Elpida
0

#5 Det är jag som inte varit inne så mycketFlört. Du är mer än välkommen Tungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godeftermiddag!

Nu har jag två fullkornslimpor på jäsning. Det var längesedan jag bakade bröd, och ska nog börja med detta igen. Dels är det gott med hembakt och dels är det ganska rogivande.

Jag hade tur med vädret när jag var ute. Solen sken men det var ändå mycket grå moln på himlen. Och precis jag hade kommit hem så kom där en skur. Det är ingen värme längre. Hoppas att det kommer en ljum och skön september. Det är ingen ordning på vädret nuförtiden!

Doris
0

God kväll alla

Jag har jobbat natt men har haft det svårt att sova. Jag har en natt till sen är det slut på mitt sommarvikariat ! och sommaren är slut också Ikväll är det 7 grader varmt och det har regnat under dagen fast nu är det uppehåll men jag hoppas på lite brittsommar så man får lite sol innan riktiga hösten kommer

Ha en bra kväll

kramar/dolla

Allting är möjligt

Pagan
0

Ja, nu säger Pagan godnatt & sussa gott. Ska sätta på dumburken och se vad som erbjuds. Ska upp vid 04.00 i morgon bitti så det får inte vara något allt för spännande att se på.Flört

Hoppas ni får en god nattsömn och att drömmarna blir trevliga.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot