Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2018 ggr
Pagan
0

Godmorgon 21 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er, har alla tagit sovmorgon?

Här är det grått, regningt och blåsigt och jag har lite bråttTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Ha ha, vilken rolig bild. Den skulle lätt kunna illustrera mig i yngre dar.

Här skiner solen idag och det känns som att det blir antingen en cykeltur eller en promenad. För övrigt så ska jag inte ge mig in i några större projekt idag utan ta dagen som den kommer.

Ha en skön dag!

nillanb
0

Dagens allesammans!

Här är det grått och regnigtObestämd håller mig inomhus och tar igen arbete som fått vänta alldeles för länge.

ha en fin dag!

Isa56
0

Godmiddag alla goa vänner här. Skrattande

Haha Vilken kul bild Pagan Flört

Har gjort en lägning nu på förmiddagen, nu ska den bara in i "burken" också och skickas. Men det får bli lite mat först.

Annars blir det som vanligt inget speciellt. Varmt och lite soldisigt för tillfället.

Ha en skön dag.

Kram Isa

Swinging 2

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

lottan17
0

Hej. Alla trevliga människor. Vilken rolig bild, Pagan. Idag har jag varit ute på stan, köpt blommor, slängt bort gamla tråkiga blommor.

Kvällen ska jag ev. gå på bio. Tiita på filmen Bröderna Karlsson. Nu hade jag tänkt ta en promenad.

Ha det bra.

fridelfina
0

God kväll på er!

Här har städats, rensats sen i gårkväll och diverse skräp har körts till återvinningen idag. Det känns toppen! Vi skulle behöva rensa mera, men det är nog bra att göra en bit i taget. Jag har också fått upp två flyttkartonger med böcker (vi flyttade hit för två år sen) Skrattande Men jag har inte hittat mina saknade stenar eller tarotkort.

Pagan: Rolig och samtidigt tragisk bild. Det är många som har brått att söka lyckan, men den finns ju så nära!

Gilla: Det är skönt att ta dagen som den kommer! Vår korta semester som ändå var rätt ordentligt schemalagd togs ändå "som dagen kom" och den var fantastisk! Det ger energi när man lever med strömmen och inte försöker simma emot den.

Nillan: Låter som ett bra projekt att ta igen sånt som skjutits upp när det finns utrymme till det! Man brukar känna sig så nöjd när man "kommer ikapp"!

Isa: Hoppas du njutit i soldiset, det är du värd!

Lotten: Det ger massa härlig energi när man gör fint med blommor, hoppas filmen var rolig och att du fick en skön promenad!

Kram på er!

[GunillaR]
0

Du har alldeles riktigt med det där om leva med strömmen eller simma emot.

kram!