Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1668 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 19 augusti

Hej i stugan!

Jag vill ha surströmming i helgen för det är så gott. Ska inhandla den idag plus tillbehören.

Ska även och klämma ihop mina två kamrater i mammografibussen *ler*.

Nyss varit ute med våran hund och sedan med släktingens stövare.

Varit +-0 i natt och det blåste lite kyligt men solen värmer på allt eftersom Flört

Ha det/ kram

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla andra Glad

Surströmming så spännande! Hmm ja du att klämma ihop kompisarna är inte det mysigasteTungan ute men mycket nödvändigt Cool

Jag och Moa ska till frissan och bli snygga i håret i dag, innan dess ska vi hitta på något skoj med Äldstan och tvillingarna.

ha en bra dag alla!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det har nog inte regnat inatt och just nu så skiner solen mellan två moln.

Idag är det tvättdag. Jag ska också lägga en Tarot till en av vinnarna i fototävlningen. Och så ska jag börja på ett stilleben. Igår var jag istan och handlade lite nya penslar och några färger.

I morgon börjar Malmöfestivalen och då hoppas jag verkligen att det inte blir mera regn en vecka framöver.

Ja, då är det väl bara att sätta igång med dagens sysslor Tungan ute

Ha en fin dag!

Elpida
0

God middag!

Började dagen med möte och nu när jag kommer tillbaka fungerar inte programmen, jag som har fakturor och aviseringar som måste iväg - hmm. Det kommer nog snart igång men under tiden drar jag nog ner till stan och hämtar makens mobil som varit på reparation.

Grått och trist ute och lite småtrött är jag. Det blir nog en ganska lugn kväll att se fram emot!

Må så gott och lycka till med det ni tar er för idag - om det så bara är att ta det lugnt ;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

Middag!

Lunchen avklarad, stinker vitlök nu… Tungan ute

Regnade som f-n i morsen men nu har solen börjat titta fram. Värmde riktigt skönt när jag var ute nyss.

Jobba hela dagen som vanligt sen är det hem och städa som gäller. JAG VILL INTE! Obestämd

Ha en alldeles förträfflig torsdag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

# 4 - Hi hi, sådär brukar jag också för det mesta känna om städningen. Men när det väl är klart så njuter jag.

Vilket påminner mig om att jag behöver putsa mina fönster…………

nån dag

NessaInglorion
0

#5 Hahaha ja jag måste också putsa mina fönster, förslagsvis INNAN det blir vinter. Flört

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Hejsan alla goa

Värst vad kylan kom fort hos dig Spanis, skrapa rutor redan då?

Här har det varit samma omväxlande väderlek som senaste veckan bjudit på.

Putsa fönster…blä…ja,

Nyss hemkommen och nu Ska jag göra korvstroganoff, vika tvätt, rasta hunden och läsa på några trista manualer, hänga tvätt och sedan ska jag slappa lite….ungefär i denna ordningen. ha det gött.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Doris
0

Hej och god eftermiddag

Jag tar det lugnt idag. Jag har nu 4 nätter att jobba. Går av på måndag morgon. Vädret har varit fint, nu är det 16 grader i skuggan solen skiner. Ha en bra kväll

Kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Här är det fullt ös. Jag tvättar och samtidigt gör en grund på en målning. Men jag tar inte med mig målningen ner i tvättstugan - det har inte hänt än i alla fall, men med mig vet man aldrig……….Cool

Elpida
0

Kom hem från jobbet och är SÅ TRÖTT!!! Tror det bara blir lite handling, pilates, hundpromenad och tv:n ikväll…

Putsa fönster gör min man…Oskyldig

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

# 10 - Kan du inte skicka hit honom. Jag avskyr att putsa fönster.

Isa56
0

Godkväll alla goa vänner Skrattande

Var tog dagen vägen? Vi har haft lite utbildning på jobb efter arbetstid, så jag kom hem senare, maken hade fixat mat, bara att värma ( han är så omtänksam Tungan ute) Sen fastnade jag för ovanlighetens skull framför tvn och tittade på Australiens mastechief. Hade tur imorse för jag hade glömt ställa klockan, men vaknade två minuter efter den borde ringt, så jag kom i tid ändå.Skrattande En tidig morgon kvar sen blir det sovmorgnar nästa vecka.

Ha en skön kväll

Kram Isa

Sleeping

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻