God morgon 17 augusti
Grått ute men det är fortfarande varmt!
Igår hade jag och flickorna hårsalong hemma. Den minsta klippte jag och den mellersta färgade jag håret på =). Själv sitter jag här med bubbelgumsrosa naglar (hur det nu blev den färgen =\..)
Önskar er en färgglad tisdag! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Elpida och alla andra 
#0 Det låter underbart tjejigt roligt och dessutom att mamma har bubbelrosa naglar
Lev livet och förgyll det med färger och galenskaper.
I natt har det varit som kallast + 2 grader och det blev ingen frost eller minusgrader, hos oss i alla fall. Solen skiner och morgonen och dagen och kvällen är endast till för mitt eget förfogande.
/kram
Godmorgon på er tjejer 
Åhh så härligt med bubbelrosa naglar
Jag sätter på mig en tunika i starkt rosaröd nyans för att få upp humöret lite.
Har är det bara gråväder och då blir jag depp, men oj Spanis så kallt ni har det om nätterna!
Nu ska jag iväg på min ofrivilliga aktivitet nån timma, jag försöker tänka mig smärtfri…
have a nice day girls

Javisst, det gäller att lysa upp mörkret som smyger sig på oss. Med rosa naglar, rosa tunikor eller ett par galet färgglada skor kanske!! =)
Ja fy så kallt Spanis, vi hade åtminstone +16 vid kvart i sex i morse.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Elpida och Nillan det blir varmt under dagen och var så säker på att värmen kommer igen 
Godförmiddag!
I morse klockan sju vaknade jag av att det "hamrade" på fönsterbläcket. Det var bara att gå upp och stänga fönstret. Ytterligare ett tropiskt slagregn över Malmö. Stora problem med vattensamlingar och översvämningar rapporteras om på radion.
Visserligen bad jag om regn, men detta är ju lite för mycket 
Jag är förresten säker på att många med mig har bett om regn. Det är bra med regn men inte så mycket på en och samma gång!
Men det är varmt och skönt trots regnet. På fredag öppna Malmöfestivalen och då får det vara färdigregnat.
Elpida så roligt med hårsalong
.
Men Spanaren är det så kallt om natten hos dig nu? Är det inte lite tidigt? Det är tydligen lite extremväder överallt nu verkar det som.
Ha en bra dag i regn, sol eller vad det nu kan vara!
God förmiddag!
Oj vad mycket jag hade att göra på jobbet första veckan, hann inte med att kolla mailen ens…
Det har inte lugnat ner sig än, vi har flyttat inom lokalerna och nu äntligen börjar vi komma i ordning. Phu!
Hur har ni det kära vänner?
Många kramar
"Låt själen vara fri"
Godeftermiddag alla "goa" vänner här.
Nu har denna tanten också vaknat. Var så tung i huvudet i söndags och kände mig jättevarm, sen framåt morgonen när jag snurrat halva natten, så började jag frysa. Och hade ont i huvudet. (min "käre" make (Hrmp
) ansåg det berodde på fukten "suck". )
Nå det blev att ringa jobb och sen krypa ner i sängen igen, så jag har i princip sovit bort två dagar, men nu är jag rätt okey och ska jobba imorgon.
Nu har jag massor att läsa in. Det blev ju bara lite småtittar då och då igår.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#7 Krya på dig
/kram
Ja tack Spanaren jag är på god väg. Mitt galna goda humör har återkommit.
till och med tanken att kravla ur sängen 4 imorgonbitti, känns rätt positivt, än så länge.
Får se vad jag tänker då, hehe.
Kram
Men Isa då, var det en basselusk som var och hälsade på dig?
Ja kan det ju vara i en kombination av väldigt tryckande väder med åska på natten/morgonkvisten, vågade knappt ringa jobb.
Det är ett extremt lågtryck här över och mycket hög luftfuktighet. Så har du dessutom kanske en liten basselusk i kroppen så är det inte så konstigt att du mår tjyvens.
nä och dessutom håller jag värmen själv så himla bra nuförtiden Hihi.
(åldern, du vet)
Men du, det där går att råda bot för. Ring din gynokolog vetja!
Min hjärtläkare avrådde från hormopreparat på grund av mina mediciner, men så farligt är det inte i vanliga fall.
OK - ja då får du väl lyssna på läkaren. Det där går ju i vågor med "besvären" .
Go kväll på er
Idag har det varit fint, men här kan det bli kallt på morgonen. Igår var det +4 på morgonen men på vissa andra ställen var det +1 men det blir varmt på dagen. Idag var det 19 grader och sol.
Kram
Allting är möjligt