Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1744 ggr
Elpida
0

God morgon måndag 16 augusti

Jaha mina vänner, då var det dags för en ny vecka med nya möjligheter! Jag ska fylla min med träning, middag hos en väninnna, mera sömn, promenader, kräftskiva, mera sömn, födelsedagskalas och ..mera sömn =)

Hoppas ni får en härlig vecka framför er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej Elpida och alla andra!

Jag har för en stund sedan klarat av 2 prommisar med 2 olika hundar.

Först mat till släktingarnas hund och sedan hem för att ge våran hund mat och sedan blev det prommis med våran hund och sedan med deras.

Solen skiner och allt känns på topp Flört Det enda minus som finns är att jag fick göra en ny tråd för mitt tarotsvar till nellieclind för det är något vajsing med den rätta tråden.

Ha det alla/ kram

Ps Är det du Elpida som fyller år eller …

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

I dag följer jag helt och fullt flödet, tar inga beslut och gör inte upp planer, jag bara är.

Önskar er en fin måndag!

[Spanaren]
0

#2 Låter bra Kyss /kram

nillanb
0

#3 CoolKyss

Elpida
0

#1 Ha ha, nej det är inte jag. Jag har mitt avklarat för i år och behöver inte lägga på mig ett år till..;-)

Det är minstans kusin som fyller och det är alltid så himla god mat och goda kakor så det gäller att hålla i svångremmen fram till på fredag….=)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

godförmiddag på er alla!

Vädret här idag är mulet och blåsigt. Det har blåst väldigt mycket inatt, jag kunde inte ha fönstret öppet. Men det regnar i alla fall inte, så vi får se hur det blir.

Idag ska jag sitta här vid dator och skriva artiklar till båda sajterna, så det blir kanske inte så mycket tid över för annat. Hoppas att jag kan göra min promenad också.

Ha en bra måndag!

Doris
0

God förmiddag på er allaGlad

Idag har jag inget inplanerat men jag ska nog ta en promenad för det är väldigt fint ute solen skiner Jag har beställt tid till frissan jag fick tid på onsdag det känns bra! Jag ringde till grannen men hon var på gym. Jag är glad om jag kommer ut på promenad jag. Ha en bra dag

Kram/Dolla

Allting är möjligt

Pagan
0

Hej alla glada.

Är fortfarande på jobbet och veckans planer är väl inte riktigt inplanerade än. Men helt klart Mer sömn! Det ju bara sååå trist att gå och lägga sig, men det är ju ännu tristare att gå upp så…Hm, svår ekvationObestämd

Väl hemma vet jag iallafall att det ska bli lååångpromenad med hunden, ska laga kalops, vika tvätt och hälsa på här lite igen.

Låter som en bra plan Elpida, Din oxå absolut Nillan, Spanis fullt upp förstår jag, Gilla med många strängar på sin lyra, Dolla kom du ut på promenix?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Doris
0

Hej Pagan Nej jag har inte kommit iväg tyvärr vet ej vad det beror på latmasken kanske Skrattande fast dagen är inte slut ännu

Allting är möjligt

[Spanaren]
0

#9 Inte dåligt om du har vandrat iväg mentalt … för då är du på väg Flört /kram

lottan17
0

Gog kväll. Alla goa människor.

Jag har tillbaka till Vänersborg. Jag har tillbringat min helg i Värmland, i sommarstugan. Det har varit sol. Vi har åkt runt lite. Det var skönt att vara hemma igen, Till alla bekvämligheter, som rinnande vatten och inne dass. En god säng att ligga i.

Jag klara leva såhär i några dagar.

Pagan
0

Kanske var det latmasken Dolla eller så var det så att du kände att det inte behövdes någon fysisk promenad idag.

Välkommen tillbaka till civilisationen Lottan. ja utedass och brunnsvatten i all romantisk ära. Men sååå skönt det är att återkomma till den bekvämlighet vi så ofta tar för given.Skrattande

Nu har jag både promenixat med min lata hund, gjort kalops men ännu inte ätit den. Det fick bli sill idag och kalopsen får stå till sig tills imorgon. Tog längre tid än jag räknat med allt i eftermiddags….En är ju flexibelFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Doris
0

Hej! jag gick en promenad på en halvtimme nu i kväll. Jag känner mig nöjdGlad att jag kom ut en sväng!!

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Tänk den som hade vågar detta! Fast jag vågar ju på vintern när det är mörkt. Då kan jag med glädje promenera. Det är ju lite dumt. Varför skulle det vara farligare klockan 22 på kvällen på sommaren än klockan 18 på kvällen på vintern?

Förr i tiden gick jag alltid en runda på kvällen, den tidigare kvällen, inte så att jag gick och lade mig direkt. Men efter en-två timmar då man känner att man är skönt trött.

Det där ska jag börja med, perfekt när det bara är skit på TV som det tycks vara nu alltid tycker jag.