Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1865 ggr
Isa56
0

Godmorgon söndag 15/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla "goa" vänner Skrattande

Lite segt idag, gick faktiskt och la mig redan vid 11 igårkväll. Men det var skönt att sova. Nästa vecka är det upp innan tuppen. Hade jag haft en tupp hade jag nog smugit in och hojtat i örat på honom Flört Eller nää, det hade varit lite "taskigt" av mig.Oskyldig Idag ska jag göra ingenting mer än att tanka bilen.Tungan ute

Ha en skön dag.

Har ni grillat mycket i år?FlörtTungan ute

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon Isa och alla andra Glad

tänk så rädd tuppen hade blivit Isa FörvånadSkrattande.

Nästa vecka börjar vardagen igen, gubben åker iväg på jobb och är borta hela veckorna och kommer enbart hem till helgen..och lilltjejen börjar fyran på fredag!!! Himmel hon var ju nyss nyföddTyst. Tiden går för snabbt och jag hinner inte riktigt med..

Önskar er en härlig söndag!

Isa56
0

Godmorgon Nillan Skrattande 

Ja tiden går snabbt, tyckte nyss jag hade en liten minsting, idag ärhan är huvudet längre än mig och har helskägg FörvånadFlört Blir lika förvånad varje gång jag ser honom. Han fyllde 21 i år. Den äldste ska vi inte prata om, hon blev 35 och har 4 egna ungar. Så nä man hänger inte med i tiden alls. Skrattande

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag på er!

Idag tycks det ha slutat regna, men det skulle kunna komma mer, det känns liksom så. Mina stackars blommor i balkonglådan här helt förstörda av gårdagens slagregn, så dem är det bara att slänga. Jag får se vad som finns nu som man kan sätta ut och som kan hålla en månad - eller så ger jag upp blomlådeprojektet för iår.

Hoppas det blir uppehåll idag för jag vill promenera.

Idag ska jag inte göra så mycket "matnyttigt" utan försöka koppla av och bara vara och finnas till.

Ha en skööööön söndag!

Elpida
0

Tjena tjejer och killar - är det bäst att skriva…Tyst

Idag är det molnigt och kvavt, hoppas nästan på en riktigt åskskur så det rensar upp luften ordentligt. Idag har jag inget särskilt inplanerat, ska väl gå en långpromenad och laga mat som vanligt. Tror jag ska se om vi kan komma iväg på en fika hos någon och tjöta lite Skrattande.

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Elpida
0

Jo förresten, vi har grillat ganska mycket första delen av sommaren men sedan jag började jobba för tre veckor sedan har det stannat av… Men det kanske vi skulle ta och göra idag!!!!Skrattande

"Du har alltid två val"

Pagan
0

Godmorgon

Härlig söndag. kalas står på agendan. Vi ska grilla oxå. Grillar flera gånger i veckan. Har alltid förordat klotgrillen med briketter, men har i år använt gasolgrillen mer o mer. Så himla smdigt.

Ta vara på denna dag och må gött. kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Doris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och god eftermiddag

Har varit borta ett tag från er men nu är jag tillbaka. Förra veckan var jag ner till Göteborg kom hem i måndags min yngste son cykla sm där. Bodde vid havet en bit utanför. Stället hette Frillesås  och det är lika vackert som hemma där  Ha en fin och bra Söndag

Dolla

Allting är möjligt

[Spanaren]
0

Hej svejs Tungan ute

Utejobb här hemma och på torpet och vattning med mera hos släktingarna.

Vi har grillat ovanligt lite i år!

Dolla min Dolla … vilken ljuvlig bild Skrattande du har väl sett att du kan lägga in vattenblider hos LK (livskvalite i fokus).

/kram

[Spanaren]
0

dubbelt

Doris
0

Hej Spanaren

Det var ett tag sedan jag var på den sidan ska genast titta in därGlad

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Välkommen tillbaka dolla Glad

Glömde jag ju att jag skulle skriva……..

Doris
0

Tack Gilla! Har varit både på resa och natt jobb direkt efter så orken tog slut men nu är jag på G  igen. Synd att jag missade Tarot läggningen på ett kort skulle vara kul och varit med!! Jag har gjort 10 kort läggningen för en dag sedan!! men har inte lagt in den i tråden.

Dolla

Allting är möjligt

Elpida
0

Har syndat… big time!!! Gjorde vinbärskaka med marängtäcke - mums!!!

Men eftersom jag bara tänker smala tankar nuförtiden går det ju alldeles utmärkt *ler* (Nu blir det grovt knäcke med avocado och tomat…)

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 12 - Men du, du kan ju lägga in den nu, hittar du tråden annars så får jag fånga den till dig.

#13 - Aj aj ajabaja! Fast knäckemackan låter god Flört