Lördag 14 augusti
Godförmiddag på er alla sjusovare!
Vad har ni för väder idag? Här är det stilla regn som faller och ska visst göra så hela dagen.
Jag har många punkter på mitt program idag. Får se vad som blir gjort, hi hi. Men är det regnigt så spelar det ju ingen roll att är inne och pysslar.
Ha en skön dag alla!
Kram!

God förmiddag!
Här skulle det vara sol och varmt, det har visst inte kommit igång riktigt än…
Idag ska jag ta det lugnt, kanske träna lite. Minstan har en kompis här och min mellantjej har åkt på flunsan. Man kanske skulle ta och baka lite på de där vinbären jag repade häromdagen…
Trevlig lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Oj godmiddag Gilla, Elpida och alla andra goa vänner här 
Sitter med en läggning och är helt frånvarande, märker inte tiden som går.
Var ju upp vid halvåtta imorse. Lite lätt regn och lagom svalt. I eftermiddag blir det tvätt och kanske en runda in till dotra och "glo på barnbarnen" 
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej!
Vi har varit på en stor mässa i stan och det är soligt och väldigt varmt hos oss. Eventuellt har dom utlovat åskskurar.
Ha det och var bara den du är … för då trvis du bäst och lite ängladamm i vrårna skadar ingen 
/kram
God kväller!
Jag har haft datorn avständ eftersom det åskat hela eftermiddagen här. Det mullrar fortfarande i kanterna men nu har det nog dragit iväg. Det är väldigt varmt ute trots att det hällregner, konstigt!
Ha en skön kväll!
Du har en jättemysig altan. Och jag har ju sett bilderna inne på insidan. Du bor sagolikt vackert.
Oj så mysigt du har på din altan Jeremina. När kan vi komma? Du sätter väl på kaffe?
Jag kan kontra med min balkong som håller på att "svämma över" nu i detta otroligt kraftiga regn som faller över Malmö. Har fått dragit upp heltäckningsmattan och lagt ut handdukar för att samla ihop vattnet 
Åskan har kommit och gått och kommit tillbaka flera gånger sedan i eftermiddags. Molnen går så lågt att man nästan kan ta på dem!
Hugaligen!
Fläskfile är gott, är det sedan maken som gör den så är den ännu godare
Och glass till efterrätt. ja kan det bli bättre.
Han skämmer bort mig nu när jag nästan är nyopererad så jag myser verkligen 
Mys du på bara. Det är du värd.
Vi brukar ju pyssla om dem också.

så gött att bli ompysslad, njut så länge det varar jeremina.
Här kom ett åskoväder under kvällen. Dunder och brak och blixtar i massor. Nu har det lugnat sig. Fast det fortsätter att regna. Vi har haft väldiga regnväder senaste veckan. Grusvägarna rinner iväg. Det blidas kratrar lite överallt och dikeskanterna är livsfarliga. Mycket underligt omväxlande väder må jag säga. Ha en mysig kväll på er. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Det blev en runda till skogen och en god blåbärspaj avnjöts senare
. Det var attans vad mycket mygg, ,knott, flugor och andra fän som var aktiva idag. Kunde knappt freda mig när jag skulle få ihop lite bär, måste vara att det är så kvavt ute… eller för att jag luktar så himla gott..
Nu ska jag gå och sussa kudden!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ja idag har det varit väldigt konstigt i luften. Undrar om det är några speciell energier som är i görningen.
Nu ska denna här lägga sig - natti!