God morgon 12/8
En god och trevlig morgon önskar jag till er alla!
I går fick jag in en "femetta" för jag fick med några skrivna ord i en lokaltidning till en som just nu behövde det 
Så många som gör så mycket extra för släkt och vänner behöver också uppskattas ibland.
Denna kvinna blev mer än glad och hade aldrig blivt nämnd i tidningen förr.
Låt oss sprida värme med och ord och tacksamhet för då blir hela världen så mycket trevligare 
Ha det /kram

Japp, "Heal the world" som Michael Jackson sjöng!! Jag är definitivt på Spanis! Vad härligt för kvinnan att även hon få ett litet lyft i en tung vardag! Du är så omtänksam!!
God morgon på er! Satt och lyssnade på radion i morse när de talade om att bröstcancern minskat med 16% senaste åren. Shit vad bra!!! tänkte jag. Sedan började jag fundera på hur duktigt… eller dålig.. jag själv ar på att känna efter då och då. Här gäller det verkligen att ta fram de positiva tankarna och tacka för att jag är en sådan frisk och pigg människa!! ;-) =)
Ha en härlig torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Spanaren, Elpida och alla andra "goa" vänner här. 
Spanaren visst är dt roligt när man kan glädja andra.
Ja du Elpida känna på brösten? Hrm
Nä det är jag dålig på.
Här händer inget speciellt mer än att jag ska iväg till jobb vid ett-tiden.
Ha en härlig dag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Oj vad jag har sovit inatt!!!
Det är soligt just nu men skulle visst bli regn senare i eftermiddag. Om man skulle ta en liten cykeltur!
Jag har gått ner nästan två kilo nu och igår bestämde jag mig för att sluta med lågkolhydrat mat. Jag mår inte bra av denna diet och magen sade ifrån rejält. Så nu blir det kaloriräkning och det passar mig mycket bättre.
Bara tanken på att få lov att äta frukt och grönsaker gör att jag blir mycket gladare.
Då får jag önska er alla en trevlig dag!
God eftermiddag. Alla goa människor.
Jag har en intressant uppgift på jobbet på tisdag. Jag har en folkdräkt.
Jag jobbet på ett servicehus Vi ska ha folkdräktstema på jobbet med vårdtagarna.
Jag har sytt Dalslandsdräkten, jag ska visa upp den, berätta lite hur jag har sytt den.
Lite om folkdräktens utveckling. Jag har lånat litteratur på biblioteket. Om folkdräkter och bygdedräkter. Det blir helgens uppgift.
# 4 - Men så spännande Lottan! Folkdräkter som är så otroligt vackra. Kan vi kanske få en liten bild ? *blink blink*
Den kommer in senare, kanske nästa vecka.

Goddagens goa människor
Mysko väder hos mig i dag, moln och nära på åska, uppsprickande, sol och nu samma mol och åskkänsla igen. Vädrets makter kan inte bestämma sig.
Tack spanis för din omtanke om oss medmänniskor, kan tänka mig att din "dam" lever på detta lääänge.
Sitter just nu och filurar över min dator, misstänker ett virus/trojan eller liknande som smugit sig in. Scannar för fullt och sparar över allt viktigt till en portabel. Hoppas att det löser sig.
Kram på er och have a very nice evening
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 7 - Har du inget antivirus eller anti-spy program?

jo har ett bra därför blir jag fundersam. Datorn uppför sig besynnerligt så jag misstänker en trojan. Än har inga scanningsverktyg hittat något. Har varit ute på hemsidan för mitt virusskydd. de lägger ut skydd mot skadlig kod dagligen så något av dem ska nog fungera. De är ju duktiga de där virustillverkarna och inte alltid så att virusskyddet kan hålla samma tempo.
Sajtvärd Tarot
Har du ett effektiv antivirus-skydd så ska de fånga trojanerna och alarmera omedelbart.
Själv har jag Avast, gratis och uppdaterat sig dagligen, ibland flera gånger.

Jag har Norman och det fungerar jättebra. Det sätter skit i karantän och tar dumpar varje gång, uppdaterar sig mm. Fast nåt skit var det ju uppenbarligen, men det var inte virus som tur var. Nu har jag scannat och kollat och inte en enda träff. Då gick jag ut och kollade så alla mina program var uppdaterade. Filehippo har en updatechecker. Efter en del nedladdning av diverse uppdateringar så har jag lyckats få ordning. Tror att java konsollen segade ner alltihop. Något fel med deras senaste uppdatering kanske, men en ny uppdatering löste tydligen problemet. Så nu är jag nöjd och datorn uppför sig ordentligt.
Sajtvärd Tarot