Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3517 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 10/8

Jag är tacksam för att jag har och får lära känna er alla.

Tacksam för att denna sajt finns Flört

Tycker det är kul att få se och lära hela tiden för att få lägga nya kunskaper till mitt "jag".

Vi har så mycket att vara tacksamma för eller hur?

Ta vara på dagen och var framför allt tacksamma/ kram

Elpida
0

God morgon kära Spanis!

Ja, visst är det härligt att vi har fått träffats och lära känna varandra här inne =). Det är bara jag som är lite slarvig med mina läggnignar…=\

Idag ska jag försöka vara lite mer effektiv på jobbet och sedan blir det nog en skogstur med minstan när jag kommer hem!

Ha det gott idag!

Och ja, jag är tacksam för mycket - varje dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

nillanb
0

Godmorgon på er godingar Flört

Morgonen är grå och tung och lusten att företa mig något vill inte riktigt infinna sig. Trögstartad idag, byggdamm är inte bra för luft rören…

Men visst Spanis visst har vi så mycket att vara tacksamma för, en liten tanke morgon och kväll av tacksamhet sänds till universum.

Ta vara på din dag!

Isa56
0

Godmorgon Spanaren, Elpida och alla ni andra vänner här. Tungan ute

Solen skiner och det är ljuvligt ute, Så vad gör jag härinne Flört

Javisst är det härligt att få lära känna nya människor. Och för mig som jobbar skift är det perfekt med vänner på sajten. De finns ju alltid där, även om svaren ibland dröjer lite. Jag menar skriver jag en fråga klockan tolv på natten när jag jobbat kväll, så kan det ju dröja lite innan de andra är vakna och online. Äsh ni fattar va? Flört

Igår blev det inte mycket gjort på jobb, maskinen stod stilla så vi fick städa. Sen ringde min mobil och jag fick köra ner till Åstorp där make, hund och matkassar stod strandade med en haverad bil. Rynkar på näsan Ovanpå det hade verkstaden ingen lånebil kvar att låna ut, så idag får maken skjutsa mig och hämta mig ikväll. Jag tycker så synd om honom. Det är en himla tur vi har två bilar i familjen annars hade han fått gå en mil hem, stackarn. Nåja det löser sig, hoppas de kan klämma in hans bil idag, de har fullspäckat schema på verkstaden så har vi otur kan det dröja några dagar.

Ha en skön dag

Kram Isa

Mechanic

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag alla goa människor!

Idag skiner solen och det är blå himmel. Omkring 20 grader ska det bli - jätteskönt. Jag ska cykla till Coop och handla. Ska sola också en liten stund på balkongen på eftermiddagen. Känner att jag inte orkar jaga fatt på solen nu på samma sätt som i maj-juni.

Ska pyssla lite med bild till min nya sajt så jag kommer sitta här framför datorn en del idag.

Just nu ligger där en katt över tangenterna, så det är lite svårt att skriva. Bäst att pussa på henne lite då Flört

Ha en skön dag!

[Spanaren]
0

#5 Snälla Gilla du måste sätta in ett kort av henne så att vi alla får pussa på *ler*

#4 Tur att det finns lösningar att tillgå när problem uppstår Flört

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här Spanaren kommer en nytagen bild på Zenita.

Elpida
0

#7 Vad fin hon är Gilla! Definitivt pussego! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Fast hon gillar inte att bli fotograferad. Men pussas och gulla det gillar hon :-)

[Spanaren]
0

#7 Tack Kyss och jag blir så glad av att se din Zenita.

Så blank och fin och är säkert mattes gullis Flört

Puss på dig Zenita och en puss till och en till osv…

lottan17
0

Hej alla goe och trevliga människor.

Jag har varit förkyld några dagar är på bättringsväg. #7 vilken fin katt.

Jag lite på dåligt humör, det är så. Jag ska börja och virka igen. Snatr är duken färdig.

nillanb
0

Åhh så fin hon är din Zenita…vilken blank och vacker päls!

Tänk det var inte länge sedan jag var väldigt rädd för katter…men så fick jag en katt i knät när jag satt på trappen..som sedan kom på dagliga besök ett bra tag..och jag har insett att jag behöver inte vara rädd utan bara ta en extra dos allergimedicinFörvånad

Lottan17 skönt att du är på bättringsvägen!Kyss

Virka du på då stiger humöret alldeles säkert..det brukar ha en tendens att göra det när vi sysslar med sådant vi tycker om.

lottan17
0

#12. Tack det värmer.

[Spanaren]
0

#11 Bortblåst är ditt dåliga humör och nu myser hon bland sina garner Flört /kram

[GunillaR]
0

Godkväll på er!

Vet inte vart denna dag tog vägen och vad jag egentligen fått gjort. Men nu blir det soffan i alla fall, först lite bokläsning och sedan liten TV-tittande.

Jag satt en liten stund på balkongen i eftermiddags, sen blev det för varmt. Nu kommer där in lite moln. Det skulle visst bli "spridda skurar" i morgon.

Ha en skön kväll!

Zenita hälsar och tackar för komplimangerna Flört

Pagan
0

Godkväll govänner.

Attans otur med bilen Isa. Hade varit kaos här med utan 2 bilar. Bussar på landet, finns de?? Hoppas verkstaden tar in er med förtur.

Ja spanis, här är trevligt att varaSkrattande

Min sista lediga dag har varit full av trevligheter, precis så bra som sista dagen innan jobbet drar igång ska vara. Det gäller att skapa många karameller att suga på när man tappar sugenFlört

Ha en trevlig kväll allesammans och Lottan, jag hoppas du känner dig på bättre humör nu i kväll. kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

lottan17
0

Hej igen. Tack jag känner mej på bättre humör. Tack vare er. Tack för uppmuntrande ord. Tack Pagan.