Tarot iFokus

Tarot

Etiketthumor
Läst 1597 ggr
Pagan
0

Låt oss sjunga tillsammans

Tänkte vi skulle sjunga lite - denna melodi har vi ju alla lärt oss och denna text är väl kanske oxå bekant för mångaFlört hos mig tycks ju fukten garderoben även drabbat badkläderna så…

**Melodi; den blomstertid..
**
Den baddräktstid nu kommer,
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller,
och celluliter gror.
Generande behåring,
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring,
vi stannar inomhus.

De krav som sommar´n ställer,
förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller,
fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera,
när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera,
vi tar en kaka till!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Den där stämmer jag in på Tungan ute

NessaInglorion
0

Min alldeles egna nationalsång, hahaha! Flört

"Låt själen vara fri"

nillanb
0

CoolFörvånad

Isa56
0

Perfekt, den ställer jag upp på. Raise The Roof 1

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

Skrattande Var den skriven till migFlört

Allting är möjligt

fridelfina
0

hihi!

Jag har inte badat ännu, faktiskt inte på två år!

Gillar skuggan Cool

Pagan
0

Från o med idag så ska vi alla ställa oss framför spegeln och uppskattande kyssa i luften och säga "hallå där snygging" och uppskatta våra former. För ser man efter ordentligt på stranden eller på stan så har de flesta faktiskt över kvinnliga former. Det är dem vi ska fokusera oss på och tänka att jaja så illa är det ju inte iallafallSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Ha ha ha ha ha ha. Underbar sång!!!

Läste i the secret häromdagen att det faktiskt räcker med att tänka smala tankar. Tex när man tar en kaka så tänker man inte; "nu kommer jag gå upp i vikt pga den här kakan" utan istället; "vilken tur att jag kan äta den här kakan och ändå vara så smal!" Det här kommer jag hädanefter att praktisera =) =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

# 8 - Det där ska du nog inte satsa på!

Tanken med Secret är att man ska affirmera fram sina "beställningar" men för att de ska fungera så måste man veta djupt i sitt hjärta att det fungerar.

Däremot så kan man ju sätta upp en inspirerande bild på kylskåpet och göra en beställning till Universum om att man ska få hjälp med att gå ner i vikt.

Elpida
0

#8 Det står även om bilden i TS och jag affirmerar varje dag om hur skönt det är att jag är i min idealvikt =)

Jag har en målvikt inför varje semester och jag når den faktiskt alltid, det handlar aldrig om mer än något kilo. Jag har även börjat att se min idealkropp när jag tittar mig i spegeln, även om det inte är lätt alla gånger… =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anna-Helga
0

Haha så underbart! Kyss