Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2251 ggr
nillanb
0

Godmorgon söndag 8/8

Godmorgon på er godingar Kyss

Gårdagens kräftsfest blev mycket lyckad, till och med vädret följde min önskanSkrattande, tänk vad tiden bara försvinner när man har så kul!

Det är din söndag, gör den speciell!

[Spanaren]
0

Hej!

Så kul att dagen och kvällen blev lyckad i går Nillan Flört

Själv så fick jag en tacksten och några blommor av goda vänner till oss för att vi har matat deras fågel, vattnat blommor och tagit in post när dom var på semester.

Men det är inte därför som vi ställer upp för dom … för att få presenter!!!!!

En sann vän är en sann vän utan gåvor/ kram

Ps Fast jag skulle ha gjort likadant Skäms

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Nillan, Spanaren och alla andra vänner Skrattande

Gårdagens kalas blev jättekul och tur med vädret hade vi också.Tungan ute

Idag är sista dagen på semesternRynkar på näsan Så det blir att se över kläder och och andra saker så allt är färdigt för imorgon. Tog en bild på regnbågen vi hade ett tag här på kvällen. Kameran räckte inte till märker jag.

Den här har jag kopierat från Facebook. Väldigt gullig och sann.Flört

?4år:Mamma kan allt.

8år:Mamma kan mycket.

12år:Min mamma kan faktiskt inte allt.

14år:Morsan fattar ingenting.

16år:Morsan är hopplös. …

18år:Hon där? Hon har gått ut på datum.

25år:Mamma vet kanske lite om detta.

35år:Innan vi bestämmer oss, fråga vi mamma.

45år:Undrar vad mamma skulle tänka om detta.

75 år:Skulle önska att jag kunde prata med mamma om detta.. Kopiera denna om du har värdens bästa mamma ?

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

#2 Fina ord till en mamma och jag kopierar dom mentalt och skickar dem mentalt till min döda mamma Flört /kram

fridelfina
0

God morgon!

De senaste 40 dagarna har jag arbetat 38 dagar i genomsnitt 9 timmar om dagen ex lunch. på mitt heltidsjobb har jag arbetat in 56 timmar flextid. Visst är jag värd en veckas semester nu! Oskyldig

Fy sjutton vad jag lärt mig simma (pagan Flört)!

att jag arbetat in så mycket flex är för att jag ska kunna behålla vettet och inte spåra ur i utbrändhet redan efter två månader. Det har fungerat bra då maken haft semester och tagit hand om barn och hem under tiden.

Nu ska jag njuta av ledighet och så ska vi roa oss kungligt med Skara/Liseberg/Kolmården i planerna, jag kommer inte hinna med att grubbla på varken jobb eller klienter! Tungan ute

Ska läsa ikapp lite vad ni snackat om de senaste veckorna. Stor kram till er alla!

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Här är det regnigt och mulet. Detta kommer nog bli dagsväder, det ser så ut. Det var så längesedan det var sådant här väder. Jag vaknade i morse av att regndropparna slog mot fönsterbläcket.

Idag ska jag städa färdigt och  sen blir det med all säkerhet målning vid stafflit.

Trevligt att se dig här igen fridelfina! Jag tänkte just på dig häromdagen. Glad

Ha en skööön söndag!

fridelfina
0

Tack Gilla! Jag har jobbat så mycket med dator på dagarna att jag inte haft nån som helst lust eller ork till att vara på datorn när jag är hemma. Ledsen för att jag inte varit här!

[GunillaR]
0

Man kan ju inte vara överallt på samma gång (även om man ibland tror det) Flört

Pagan
0

Godmorgon alla goa

Sååå skönt med ledighet fridelfina och en så välförtjänt sådan. Hoppas verkligen du kan koppla bort och bara vara.

Så sanna ord IsaSkrattande

Jag ska göra min söndag till den speciellaste på länge.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot