God morgon 7 augusti
God morgon eller natt
Jag har inte kunnat sova i natt. jag köpte virkgarn häron dagen.
Jag har suttit uppe i natt, bara virkat det är så kul. Kan inte sluta virka.
Nu kommer sömnen.
Vad ska ni göra idag?
Godmorgon tjejer
I dag ska vi fira äldsta dotter med en kräftskiva i stugan tur att vi har ett stort uterum där vi kan sitta i skydd från regn…
Badrumsrenoveringen går framåt och i dag ska det dras nya vatten rör innan vi ger oss av.
Pagan jag är sååå nyfiken hur gick det igår testade du ditt Ouijabräde?
Önskar er alla en skön lördag 
Hej virkmoster och Nillan och alla andra 
Hemvirkat som är så fint och jag kan tänka mig Lottan17 att du har massor av fina hantverk 
Varmt, kvavt och sol och moln och dagen känns bli så bra som jag själv vill *fniss*
Ha det/kram

Morrn morrn!
#0Oj, det var inte dåligt med virkningen. Blir du inte trött i händerna? Jag hoppas du har fått sovmorgon idag iaf 
Nillan, det låter så himla mysigt och jag känner redan nu hur roligt ni kommer att ha det!!!!
Du tar väl en skål för mig oxå
.
#2 Visst blir dagarna som vi vill ha det. Vi skickar bara beställningen till universum och tar emot
Idag ska jag till stan och köra ett Zumbapass för ett gäng möhippetjejer, kan bli hur kul som helst
Ha det fint!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon allesammans 
Lotten visst är det roligt med handarbete?
Vad virkar du? hoppas du vill lägga in en bild.
Jag fuskar i lite av varje.
Mest i stickning för tillfället, imorse var jag ner och hämtade upp min rundstickningsmaskin, jag har en "Bond" vanlig stickmaskin också, perfekt med många barn och lite tid.
Nu används de inte så mycket, tänkte sticka långa remsor och sedan fläta ihop till en kraftigare kudde eller nåt. Har rätt mycket garn jag måste göra något med.
(såhär ser min rundstickare ut.)
I eftermiddag blir det kalas hos dotra.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#4 Vann du något på dubbeltrissen 
Mmm låter kul med stickade kuddar … vill också ha 
# 3 Pagan vad är Zumbapass 
Nillan … skål i bröder och skål för dig *fniss*

Godermorgon. Lottan sticka till efter 3.33 du måste blivit rejält biten
Nillan jag svarade på din fråga i gårdagens godmorgon innan jag läste här, så du får titta tillbax om det är ok
hoppas kräftskivan blir trevlig.
Här skiner solen, lite skumt ljus ännu, men det bådar gott iallafall. Har haft trist gråväder länge nu.
Jag låter alla mina talanger växa!
Vi besitter alla olika talanger, och just mina tillgångar gör mig unik och värdefull. Vad det än är; måla, tala, kramas, laga mat, skriva, heala, baka, städa, läsa högt, sjunga, dansa eller något annat är det en värdefull talang. Låt den blomma och växa sig stark och stor. Njut av just dina unika talanger, acceptera dem och fyll dem med energi! Låt dina talanger växa!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmidag alla stickande, virkande och badrumsrenoverande människor plus alla ni andra 
Ett kilo har jag gått ner sedan i måndags. Jag är jättenöjd, men å andra sidan så är det ganska tufft. Men de första fem kilona ska bort innan jag inför en snällare meny.
Jag får se vad jag gör idag. Det behövs städas här så man kanske skulle ta en liten tango med snabeldraken. Visst ja, han behöver ju ny mage, he he
Glömmer varje gång jag är ute och handlar.
Vädret är nu lite höga moln, men vädergubbarna har sagt att ett regnområde är att vänta, så vi får väl se.
Usch jag drömde inatt (eller i morse) att det blev översvämning i Malmö och jag var påväg hem från jobb. Så fort jag kom till en bro så hade denna gått sönder och jag kom inte över vattnet. Hmmm…………..undrar vad detta betyder………….
Jag önskar er alla en skööön lördag!

#5 Zumba startades av Alberto Perez i mitten av 90-talet när han hade glömt den vanliga musiken till sitt aerobicpass och fick ta in sina skivor med latinamerikansk musik. Det är en blandning av aerobic och dans med merengue, salsa, samba, calypso mm. Det som är så roligt är att det är mer dans än träning och man har så roligt så man glömmer bort att det är jobbigt. Dessutom är ingen låt den andra lik och koreografin är relativt enkel så man tröttnar inte heller
"Du har alltid två val"
#8 Varför bor du inte granne med mig och lär mig att skaka på min rumpa *gapskratt*.
Tack för att du förklarade vad det var 
#7 Har läst att halva Sverige ska komma att ligga under vatten … så din dröm kanske inte är så tokig alls 
#5 Jadå, de tre som ligger där är de 50 kronor vardera. Brukar samla ihop en flock innan jag lämnar in dem och tar nya.
Inga större summor, men rätt kul.
Tack för din affirmation Pagan, den ska jag suga på 
#7, Grattis Gilla, vad duktig du är.
Din dröm låter ju inte rolig. Det här hittade jag på Passagens drömtydning. Passagen
"BRO: Drömmar om broar betyder lycka av något slag. Bron är ett säkert medel att ta sig över ett farligt ställe. Men drömmer du att bron störtar samman under dig, tyder det på att du oroar dig för något.
VATTEN, rinnande: du väcker svartsjuka. Stillastående: du får ett kärleksbevis."
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Översvämning något stör/hotar din inre harmoni..är det något sådant nu Gilla?
Regn, tolkar jag som ett tecken på att du får något: lycka,överflöd..
Bro som du inte når/kommer över..något hindrar din utveckling, stör ditt lugn.
Är det något som du ska arbeta dig igenom och släppa för att nå dina mål.
Vad tror du Gilla? kan det vara så…
Hallo, nu har jag vaknat till liv.
2# jag har gjort så mycket handarbete bla ett stort sängöverkast till dubbelsäng, folkdräkt massa dukar. Det är kul.
3# Nä jag får aldrig ont i händerna. Inte hittils.
4# Handarbeta det är görkul. jag virkar en duk som jag ska ha på vardagsrumsbordet.
6# Ja det stämmer. Jag vet inte vad nästa projekt blir. Då sitter jag uppe både natt och dag. 
Jag ska sicka en beställning till universum jag också. Att det blir en bra dag.
Den här helgen är det Vänersborgsfestivalen. Jag tänkte ut och svira en stund i kväll.
jag önskar er en trevlig dag
Godmiddag!
Drömmen var väldigt verklig eftersom jag tänkte ut olika sätt att komma fram. Letade efter flytande grejor som kan förbi som jag skulle kunna använda.
Jag brukar inte drömma vatten som hotfullt, tvärtom. Jag hoppas verkligen inte det var en sanndröm. OK man påverkas kanske av det man hör på nyheterna om översvämningarna i Pakistan och alla dessa stackars människor.
Det skulle bli regn men än har jag bara sett en blå himmel med lite höga molnslöjor. Kanske det blir en liten promenad i eftermiddag.
Isa … tack för vedbilden i fredagens morgontråd 

"Du har alltid två val"