Fredag 6 augusti

Huvudet tog jag upp igår och ler gör jag ofta =)
God morgon Spanis och ni andra!
Här har det regnat inatt men kanske det spricker upp under dagen, helgen skulle ändå bli hyfsat fin! Festival i stan, Zumba imorgon med möhippegäng och takläggning på söndag… helgen är bokad. Främst av allt ska jag boka in en sovmorgon i morgon, det var såååå tungt att stiga upp i morse:\
Vad ska ni hitta på i helgen?
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon tjejer 
Ja vad ska vi hitte på!!!
Jo här ska Äldsta dotterns födelsedag firas (något försenat) med kräftskiva i morgon
så här ska jag iväg och storhandla inför den…ska man ha de löjliga hattarna! tycker ni?
Ge dig en dag av glädje!
#1 Låter bra att du planerar för en sovmorgon 
#2 Fira och fira igen med dottern och njut av livet och av kräftorna 
Godmorgon Spanaren, Elpida och alla ni andra "goa" vänner här 
Jo ler gör jag ganks mycket. Men visst de löjliga hattarna höjer väl stämningen tycker jag.
Själv ska jag också på kalas imorgon, min dotra har slagit ihop alla födelsedagarna i sin familj (två vuxna och fyra barn) så det blir kul.
Idag ska det komma några kubik ved som ska in i vedskjulet.

Söndag blir det nog lite förberedlser för jobbet som börjar på måndag igen.
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag alla!
Jag behöver ge mig ut för inköp idag. Hoppas att näsan håller, men det ska den nog göra. Ingen blödning igår i alla fall.
Skulle behöva åka in till konstnärsmaterial, men vete sjutton om jag vågar. Det är ganska långt, på andra sidan stan. Vi får se.
Vädret skulle bli blandat sol och små regnskurar idag, men just nu så skiner solen. Det är varmt i alla fall.
Jag får önska alla en trevlig fredag!
Kramen!

Godmorgon alla goa
Här har det varit dunder och brak sedan i går kväll och regnet fullkomligt regnet öser ner. Jag ligger på kökssoffan med en roman av tegelstensmodell och bara myser. Har det oförskämt bra med andra ord. Hoppas alla har det lika gott som jag
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Idag är jag och min make ute tillsammans.
Solen skiner litegrann, varmt och vi lastar ved i skottkärror och kör in. Jag känner mig som jag dushat med kläderna på. Tog en lite n vätskepaus nu.
Men visst veden värmer två gånger, fast idag hade det ju inte behövts
Ta det lugnt både du Gilla och du Pagan.
#7 Bidra gärna med någon vedbild 
Jag njuter när jag och maken staplar ved vid torpet, känner mig så rik då *ler* /kram
Bild kommer senare. Himlen börjar svartna och det börjar mullra, så jag loggar ut ett tag.
Ha det bra. 

#6 Bravo Pagan, det finn hopp för dig oxå =) ;-) Blir faktiskt lite avis, här skiner visserligen solen och det är riktigt varmt men eftersom jag jobbar kan jag inte njuta av den ändå. Dessutom är jag sugen på att bara slappa, alldeles för mig själv! =)
"Du har alltid två val"

jaa, himla gött att vara jag
Idag ska jag inviga min Ouijaboard. Har renat med salvia hela förmiddagen och nu har jag tänt 2 vita ljus som extra förstärkning. Jag tror det kommer gå bra och jag är väldigt nyfiken på att prova. Först ville jag inte göra det ensam, men nu har jag bestämt mig för just det. Spännande kväll framför mig.
Sajtvärd Tarot
Oj oj oj! Pagan var försiktig!
Man vet inte vad som kommer fram…kanske kan det sedan bli svårt att bli av.
#11 Förklara närmare för fru Nyfiken 
Vet att det är något med det ockulta men vill veta mera *ler*

Spanaren det är en bräda med bokstäver från a-ö, siffror 0-9, ja och nej samt hejdå. Har jag tur så kommer jag få kontakt och då rör sig planchetten mellan bokstäverna och ger svar på mina frågor. En pendel kan ju bara svara ja, nej och vet inte, så detta blir ju lite mer spännande, hoppas jag.
Sajtvärd Tarot

#14 Det låter riktigt spännande, det hade jag gärna oxå provat. Du kan väl skriva och berätta hur det gick
Här blev det fotbollskväll istället för stadskväll och nu tittar familjen på film så jag får väl sälla mig till dem. Imorgon är det sooooovmorgon!!!
"Du har alltid två val"

Mitt första försök med ouijabrädan, eller psykografen kanske man ska kalla den. Jo det gick ganska trögt faktiskt. Tog lååång tid att få kontakt. Kändes lite märkligt alltihop. Lite konstiga svar, eller ska jag säga liksom korthugget. Tror att det kommer gå bättre ju mer jag provar. Klart spännande iallafall.
Sajtvärd Tarot
Mm jag förstår att det pirrar i maugen lite

Nix det är sällsunt att inget stör
.
Ganska spännande det här för jag säga…
men liiite otäckt…